1.457 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

HJÆLP!!! underlige øjne HJÆLP!!! underlige øjne

jeg har en kat hvor dens øjne er begyndt at være mærkelige. den hinde der er under øjnlåget som lukker en smule i når de lukker øjnene, har sat sig fast midt på øjet på ham nu. det ser ikke ud til at genere ham, men er da bekymret for at det er noget der er skadeligt for ham. han har også nogen gange problmer med at åbne et a hans øjne når han har sovet. er der nogen der har et forslag til hvad det kan være og hvad jeg kan gøre.

Please hjælp!!!!!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP!!! underlige øjne
  • #1   1. nov 2006 Louise E: det kan også være symptom på en virusinfektion, så jeg synes som Lundkvist at du skal få ham tjekket hos dyrlægen, så snart det lader sig gøre.

Det kan dog godt vente til imorgen, ville jeg selv vurdere, men ring evt, og snakke med en vagtdyrlæge? Det koster intet og man får lidt ro i hjertet bagefter...

• #2   1. nov 2006 hejsa
    mange tak for jeres råd. jeg har nu kontaktet en dyrelæge som siger det samme som jer. så skal til dyrelægen med ham på fredag.... tusind tak for jeres hjælp.

• #3   2. nov 2006 fredag....når kattens indre blinkhinde går foran øjet, så er den gal. Den lette måde er "bare orm" ofte ses pelsen som glansløs og strid. Er han udekat?

Den svære kan være alt muligt....
    Du kender bedst din egen kat, så hvis han ikke har tabt sig de sidste mdr. men stadig er en "frisksak og legende"
    , så vil vil jeg nok tro det bedste..

Held og Lykke

Kommentér på:
HJÆLP!!! underlige øjne

Annonce