1.620 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 27 Svar

Zooplus.de Zooplus.de

Hei jeg har lige et spørgsmål .
Nu bestiller jeg selv mad på zooplus.dk og det er lidt dyr i forhold til zooplus.de da jeg var inde og kigge så er der stor forskel på prisen.
Men mit spørgsmål er vis man bestiller fra zooplus.de kan man godt få det sendt til Danmark eller ska man ha en tysk adresse ?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Zooplus.de
  • #1   15. okt 2016 Jeg bestiller altid fra .de det sendes alt fra samme lager i Tyskland.

• #2   15. okt 2016 Okey den er jeg med på det er fra samme lager men det var om de sendte til Danmark når det var den tyske side ? smiley

• #3   15. okt 2016 Husk det koster at få det sendt fra Tyskland, når det er på den tyske side.
    Og ja de sender til dk, og der spares hvis man skal have meget, men når jeg køber for 300-500kr ad gangen syntes jeg ikke det kan betale sig, at bestille på den tyske side, for jeg får gratis forsendelse på den danske side.

• #4   15. okt 2016 jeg bestiller fra den tyske side, og får det fint hjem til langeland - også selvom at mit altid tager laaang tid om at komme - bestiller for mange penge (500 euro) så får 8-13 store papkasser hver mdr. og af en eller anden grund så tager det tit ca 1 uge
    bruger gls - for her på langeland er posten ikke ligefrem hurtig smiley
    men jeg har prøvet at sammenligne imellem den danske og den tyske, og selv med fragten, ja så spare jeg nemt 1000 kr

en god ting er dog at købe sig til ekstra rabat. 8% gør alligevel lidt. selvom at man køber den på den ene eller anden side, så får man rabatten på begge sider. og på alle de andre zooplus sider smiley

• #5   16. okt 2016 Anja, man kan ikke længere købe sig til ekstra rabat. Og man kan ikke længere forny den rabat, man har købt sig til. smiley

Som opdrætter får jeg dog 10% rabat.

• #6   16. okt 2016 Jeg køber for et sted mellem 1200 og 1600 kroner hver måned og får leveret trofast efter 3-4 hverdage foran min dør. Også selvom kasserne er drøntunge.

Jeg fatter så ikke, hvorfor de ikke hellere sender i en kasse mere, så man rent faktisk har en chance for også at kunne løfte kasserne. Ofte vejer vores tæt på 30 kilo.

• #7   16. okt 2016 Jeg har købt grus for første gang, på zoopluds, og fik 3 kasser, og den tungeste var med 2x 16 kg grus, og ja jeg må åbne uden for.
    Jeg får det med PostDanmark, fordi jeg har modtager flex, og det er nemt og virker her.
    Sidst kom det lige da jeg skulle afsted, ja jeg var kommet et stykke ned ad vejen da jeg så vognen komme, gik jeg hjem og modtog, og de slæber pænt pakkerne helt op til min dør smiley så nu har jeg grus til ca det næste 1/2 år.

• #9   16. okt 2016 de sender til dk fra alle deres sider - uanset om det skulle være den franske, italienske, tyske eller engelske.
    Det variere lidt hvor jeg køber henne, men det meste er fra den tyske side. Men igen, der kan være stor forskel på hvad tingene koster på de forskellige sider, så alt efter hvad man skal have, kan det godt være det værd at sammenligne .de, .co.uk og .dk (og .it + .fr eller de andre, jeg holder mig bare mest til de første tre)

Nu køber jeg også noget til akvarier ind i mellem og der er fx langt det bedste udvalg på den tyske side.

• #10   16. okt 2016 Jeg handler kun på den danske side, fordi jeg aldrig køber så meget hjem af gangen til det kan betale sig fra den tyske af. Har en gang købt på den tyske, hvor jeg kunne spare 100 kr på noget fodre, men så kom fragten oven i og jeg sparede ikke en dyt, kun fordi der var en der ville bestille sammen med mig, så vi spillede fragten sparede jeg 50 kr.

Men jo de sender til Danmark fra alle deres sider af. Men hvis du ikke køber for mere end 1000 kr, så vil jeg ikke mene du spare ret meget på det.

• #11   16. okt 2016 Det med fuldmagt fra GLS er meget fint og flot, hvis man da ellers har et sted, hvor de kan stille varerne under tag. Skal de stå under åben himmel, hjælper det ikke en dyt.

• #12   16. okt 2016 susanne: jeg har faktisk lige købt rabat. det gjorde jeg efter at det ellers var fjernet igen. her skrev jeg til dem fordi jeg jo som skrevet køber for mange penge. og kort efter kom rabatten igen.
    tror det er 1½ mdr siden

• #13   16. okt 2016 Jeg har ellers haft skrevet til dem nogle gange og kun fået et hvast svar retur, at det ikke kunne købes mere. Heller ikke af dem, der har haft det i forvejen.

• #14   16. okt 2016 prøv at tjek når du bestiller igen

for jeg har som sagt lige købt det igen. får 8% rabat hver gang i et år

• #15   16. okt 2016 vielen Dank für Ihre E-Mail.

Nur die Züchter haben noch den 5% Sparplan, deren Sparplan noch nicht abgelaufen ist. Nach Ablauf des Sparplans bekommen die Züchter keine Möglichkeit, den Sparplan zu verlängern bzw. erneut zu erwerben.

Für weitere Fragen stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung.

Mit freundlichen Grüßen
    Ihr Service-Team

• #16   16. okt 2016 http://www.zooplus.de/content/savingsplan_terms

• #17   16. okt 2016 1. Teilnahme

Das Angebot für den SparPlan richtet sich an ausgewählte Kunden im geschäftsfähigen Alter, die im Online-Shop www.zooplus.de („Online-Shop“) mit einer deutschen, österreichischen oder luxemburgischen Lieferadresse registriert sind.

• #18   16. okt 2016 var lige inde og tjekke - købte min 30/6-16 på den tyske side.
    og de trækker da pænt 8% hver mdr

• #19   16. okt 2016 Stadigvæk bor du hverken i Tyskland, Østrig eller Luxemborg.

• #20   16. okt 2016 bor på langeland smiley

• #21   17. okt 2016 Anja så er du en af de heldige, for jeg har lige som Susanne ej heller kunne tilkøbe ny rabat - og får samme svar som hende når jeg skriver til dem. smiley At det ikke længer er noget man kan tilkøbe, da de ikke længere tilbyder det tilbud.

Jeg handler også selv altid fra Tyskland, da vi også altid bestiller stort ind, så det kan ikke betale sig andet - og nogle gange også fra den polske osv. Så intet problem du skal ikke have tysk adresse men blot betale for at få den sendt uanset om du så køber for 5000kr der er ingen gratis fragt ved køb over xxxkr. smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #22   17. okt 2016 Jeg har lige bestilt en stor ordre fra zooplus.DE for 8 dage siden og der fik jeg da
    ""spareplan Rabatter -3,87 EUR -3,87 EUR "" Som er i danske kr 28,80 smiley

• #23   17. okt 2016 så må jeg bare være heldig
    skrev til dem da jeg hverken er avler eller internat (man sælger jo ikke sine børn) og næste gang fik jeg tilbuddet
    er da også med i rc breather club - af samme årsag fik jeg lov til det.
    det er så hellere ikke normalt at man har så mange som jeg. så jeg er da bare glad for alt den rabat jeg kan få

i denne mdr har jeg 10% rabat på alt vådfoder hos zooplus. eller retter ialt 18%
    bare lige et godt råd: køb deres kalender. for her følger der rabatter med til hver mdr næste år. det kan være noget bestemt foder eller snacks som man får det til. i december år er der rabat på snacks til alle dyr. i november et mærke i tør og våd

• #24   19. okt 2016 Nyeste svar fra zooplus:

Nach eingehender Analyse hat sich unsere Geschäftsleitung dazu entschlossen, Rabatt-Kumulationen zukünftig nicht mehr zu ermöglichen. Wir möchten damit sicher stellen, dass wir auch zukünftig allen unseren Kunden stets günstigen Preise und interessante Aktionen anbieten können und bitten Sie um Verständnis für diese Entscheidung.

Für weitere Fragen stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung.

Mit freundlichen Grüßen
    Ihr Service-Team

• #25   19. okt 2016 Jeg kan se at min rabat slutter midt i marts, men for mig vil det være fint, hvis de bare sørger for gode priser til alle smiley men jeg kan da godt se, at jer som køber rigtigt meget vil miste på det, men hvis de ikke giver rabatter, kan de måske sænke priserne, det vil være fint for mig smiley

• #26   19. okt 2016 Det ser ud til, at de kun giver rabat til danske kunder på dk. Siden og der er max på køb, på 15000kr om året, og ikke til erhverv.

profilbillede
  • #27   19. okt 2016 Og som i kan se, modtog jeg mailen i september.

profilbillede
  • #28   19. okt 2016 jeg bestiller kun på den tyske smiley

Kommentér på:
Zooplus.de

Annonce