{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.080 visninger | Oprettet:

Udekat på 2. sal {{forumTopicSubject}}

Puha..så gik den weekend, min Kitte på 8 mdr. vil ikke være inde.
Det er et værre cirkus for jeg bor på 2 sal på Frederiksberg. Det er rimeligt sikkert for ham med små haver han huserer i og ikke for mange biler, men hele mit liv går snart med at råbe på kat, lukke ud og ind. Jeg kan ikke få kattelem i min boligforening.
Helt fra Kitte var baby har han kun ville være ude- kattesele hele sommeren. Et frygteligt skrigeri når han var indendørs, hvor han hoppde fra vindue til vindue. Da han var blevet kastreret, 5 mdr, slap jeg ham løs på egen hånd om eftermiddagen og han blev en lidt nemmere. Nu er han er ude 4-5 timer på hverdage og stort set hele weekenden. Han kommer kun når han vil sove og spise. Miaver højt så jeg kan høre ham, når han vil ind, hvis vinduerne er åbne eller naboerne ringer...Han hænger i vinduesrammerne og miaver om natten og starter ved 6 tiden med at slikke mig i ansigtet og bide mig i tæerne. Han vil faktisk heller ikke kæle mere. Når han kommer ind fra sine haveture tømmer han fluks madskålen, hopper op på klædeskaber og sover til han vil ud igen. Han går direkte til køkkendøren, miaver kradser på døren. Han er totalt upåvirket af vejr og vind "hænger ud" med 3-4 andre kastrerede hankatte og elsker udelivet. Han har også fået en meget tyk, varm pels.
Hvad tror i - skal jeg prøve at finde et andet sted til Kitte med have og fri adgang eller kan jeg få en kælemis ud af ham på en eller anden måde? Ka´han vokse fra det og blive lidt mere lazy?
Ja...jeg ved det, han er frygtelig forkælet og slem men også nuttet og sjov med den stærke vilje.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udekat på 2. sal
  • #1   13. nov 2006 Jeg har lidt af det samme problem med Snow. Han er kastr. på 3 år, jeg bor jo i hus så derfor kan han være ude mn om natten der skal mine katte være inde. Så tilbringer han den første time med at stå ved døren og skrige om kattes rettigheder til at være ude, når det ikke hjælper sætter han sig og nedstirre mig, til jeg tilsidst smider ham i bryggerset. Mine 2 killingr må slet ikke komme ud endnu De skal kastr. først, og så skal jeg være sikker på at de kommer når jeg kalder, og det gør de ikke endnu.
    Det er altid værst med Snow og hans udetrang når det bliver efterår, og tidligt mørkt, så skal han være inde mens det er mørkt, fordi jeg er bange for hvad der kan ske med ham biler ræve mennesker og hunde.
    Sådan har mine katte altid haft det, men Snow er slem.


  • #2   13. nov 2006 Hej Lise

    Gid det var nok......fra han var 12 uger til 5 måneder gik vi tur flere gange om dagen i sele. Det er desværre ikke nok for min lille udekat.
    Hans mor var indekat og han er født i lejlighed så han burde ikke være så vild.


  • #3   13. nov 2006 Lise S - Altså.. Hun har jo gået tur med ham? Og lukker ham stadig ud..

    Men som jeg kan høre lyder han til at være en af den slags katte som bare trives allerbedst ude..
    Min farmor har også sådan en, hans bror vil tilgengæld hellere bare ligge inde i sofaen og hygge med min farmor.

    Jeg synes faktisk du skulle tage at se om du ikke kan finde et hjem hvor han bor i et hus med have, for han lyder helt klart til at have brug for sådan et sted. Og der er jo ingen af jer der er helt glade som tingene står til du.
    Din kat er frustreret over at han ikke kommer nok ud efter din mening, og du ville vel hellere have en kælen kat der også nød at være sammen med dig :o)
    Eller evt. flytte som en også foreslår..


  • #4   13. nov 2006 Jeg så lige den her.. Det kunne da lyde som en rigtig god mulighed for din kat hvis det er?

    (link fjernet)


Kommentér på:
Udekat på 2. sal

Annonce