fedes op... fedes op...
Hey
Til alle jer der har store bamsede katte, med en smule ekstra på sidebenene...
Hvad i alverden har i gjort for at få så store dejlige katte ud af det???
Nu har jeg jo en alm. huskat herhjemme som egentlig er i fin form og lige som han skal være, men vores Maine coon han på 1½ år er der ikke ret meget at komme efter på..
Og jeg ved godt at de for det meste først blive lange og så brede senere hen, men han er altså lidt FOR tynd.. og det sagde dyrlægen også sidst - men dog uden at komme med foreslag til hvad vi kunne give ham...
Lige nu for han maine coon fodder fra Royal canin og så en smule kitekat piller som lidt ekstra godbidder og der bliver også serveret andre godbidder i form af agurk, lidt dåsemad eller frugt (han gider ikke spise leverpostej eller lign.. han er ret kræsen.... - men frugt og grønt er et hit, det feder jo bare desværre ikke..)
feb 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Katte: 4 Emner: 2 Svar: 160
mar 2006
Følger: 31 Følgere: 29 Katte: 4 Emner: 48 Svar: 311
dec 2004
Følger: 253 Følgere: 209 Katte: 17 Annoncer: 1 Emner: 69 Svar: 3.131
Jeg bliver nødt til at spørge - den tynde af hankattene, er han kastreret? Ukastrerede hankatte kan godt have *meget svært* ved at holde sul på sidebenene - kastration plejer at hjælpe på det.
RCs MCO foder - er det fedt? Jeg vil ellers anbefale RCs Sensitive 33 (hed det engang) - det er ganske fedt, og de fleste katte er glade for det.
okt 2005
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 22 Svar: 35
Jeg tror heller ikke MCO fodderet er så fedt, men han for det bare for pelsens og knoglernes skyld osv...
sep 2006
Følger: 74 Følgere: 118 Katte: 17 Emner: 59 Svar: 1.066
dec 2004
Følger: 253 Følgere: 209 Katte: 17 Annoncer: 1 Emner: 69 Svar: 3.131
jun 2006
Følger: 26 Følgere: 24 Katte: 6 Emner: 46 Svar: 486
nov 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Katte: 12 Emner: 8 Svar: 312
Men er nu (3mdr.siden) skiftede over fra flere år på RC til Hills.
Og hvilke en forvandlig nu kan jeg nye at mine hunkatte er et havl kg for tykke, første gang i deres liv. De plejer at ligge 1-11/2 kg under deres ideal vægt.
Så her i huset er Hills fremover, en fast del på madplanen.
fedes op...