567 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Tisser mærkelige steder.. Tisser mærkelige steder..

Hej håber der er nogen der kan give mig nogen gode råd..

Da vi fik ragetti var han renlig og der var ikke nogen problemer med ham.
Men efter noget tid begyndte at at tisse i vores vaske tøj der lå på gulvet, vi begyndte så at lade vær med at smide tøj på gulvet og der har ikke været nogen problemer siden.. men lige pludeslig er han begyndt og pisse i vores dyner. men hvorfor??
han virker godt nok som om han er misundelig på vores anden kat, men det forstår vi ikke rigtig da hun ikke er kælen og kun kommer når hun selv har lyst og det sker ikk tit. er der nogen der kan gi os nogen gode råd for at få ham til at stoppe.
min kæreste er nemlig ved at opgive og gider ikke den stank. og jeg vil jo ikke af med ham..

Med venlig hilsen Natasha

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af stikkontakt 1.500 kr.
  • Flytterengøring 1.000 kr.
  • udestue tag 4.270 kr.
  • Rengøring af villa 1.500 kr.
  • Hvepsebo 500 kr.
  • Tilslutningsopgaver 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tisser mærkelige steder..
  • #1   14. dec 2006 mange tak vil prøve en bakke mere hvor kan man købe det grus du snakker om??

• #2   14. dec 2006 nej for han er jo ikk så gammel endnu og har hørt de skal være et år før de må kastereres..

• #3   14. dec 2006 okay så må jeg se om jeg kan få råd til det efter nyt år..
    men mange tak

• #4   15. dec 2006
    Lovely-Cat *

jeg kan godt følge den tanke gang..

der er også en af vores katte der tisser på tøj der ligge på gulvet.. hvis senge tæppet ligger på gulvet tisser de i det, men ikke hvis det ligger på sengen..

det er underligt, for vores katte stor trives alle sammen.. de stråler af glæder og leger hele dagen og hygger med hinanden..

sanne

• #5   15. dec 2006 Lovely-cat: det var da en ny synsvinkel at have på problemet for mig smiley Meget interessant, og meget relevant smiley

Det kan der da godt være at der er noget om i nogle tilfælde... Det var der ihvertfald med min gamle kastrat. Han elskede at markere i vores seng :S men han var ikke utilpasset eller stresset eller noget. Man kunne tydeligt se at han gjorde det når han lige havde hygget sig med os eller når han var ekstra veltilpas...
    Det var nok også derfor det aldrig var et problem for os. Han var ikke syg eller noget og det var kun et par dryp hver gang *suk* men lidt belastende i længden.. Men da Røskva kom holdt han op, så måske det ekstra selskab fik ham over på den anden side? smiley Så han ikke var så afhængig af os mere?

Uanset hvad så håber jeg, natasja V, at I finder ud af en løsning med Ragetti smiley

• #6   15. dec 2006 ja det håber jeg os.. han har selskab af vores anden kat så det er ikk der problemet er, nu må jeg jo se om han har gjordt det når jeg kommet hjem idag.. jeg krydser ihvertfald finger for det, da min kærste er klar til at smide ham ud. men vil jo ikke af med ham.

Kommentér på:
Tisser mærkelige steder..

Annonce