{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.063 visninger | Oprettet:

Farvel fra Tigger {{forumTopicSubject}}

Tigger min elskede røde kæmpe. Du hoppede ind i alles hjerter, alle der så dig faldt straks for dig, selv dem der ikke kunne lide katte. Med dit dejlige blide sind var du alt hvad en maine coon står for, og alt hvad du var er hvad jeg elskede ved dig.

Da dyrlægen kom tilbage med dit røngten billede og rynker i panden, da vidste jeg den var gal. Der var intet brækket, men begge dine hofteled var så markant deforme at det bare havde været et spørgsmål om tid før de ville bryde sammen. du kunne se frem til en verden i smerte helvede, så derfor måtte vi lade dig sove ind.

Du blev taget så pludseligt bort. Fra den ene dag at være min glade kæmpe der var elskede over alt på jorden, til pludselig ikke at være her mere.

Jeg håber alle derude vil tænde et lys og sige en bøn for Tigger.
Jeg ved jeg gav dig alt i livet. Håber de grønne enge og marker har det bedste at byde dig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farvel fra Tigger
  • #1   14. dec 2006 NEEEEEJ - ikke dejlige Tigger!!! *Græder*

    Hvor er jeg ked af at det endte sådan her, søde ven!

    Jeg vil tænde et lys i min stue for ham lige nu!

    Rainbow Bridge - med musik:
    http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html

    Potetrøst herfra.


  • #2   14. dec 2006 Tigger var blevet 2 år om en måned, så ung og så fuld af liv.

  • #4   14. dec 2006 Nej det var ikke HD jeg kan ikke huske hvad dyrlægen kaldte det, noget som er uhyre sjældent hos katte (se den sætning hørte jeg også sidst min dejlige dreng på 2 blev syg og måtte aflives)

    Nå jeg har samlet mig om et par dage vil jeg ringe om flere informationer så jeg kan lære og undersøge hvad min kat fejlede


  • #5   14. dec 2006 Heidi K: Åhh det gør mig ondt smiley Men han har aldrig været besværet før?

    Du må endeligt skrive mere om det, så vi kan forstå hvad det er der er sket for stakkels tigger smiley



  • #6   14. dec 2006 Hvor er jeg ked af at høre det!! :'o(
    Jeg har også måttet aflive min missedreng for snart et år siden; han blev kun 1½ år gammel. Det gør forfærdeligt ondt at miste et missebarn, men vi ved i det mindste, at de er på et bedre sted nu...
    Mange og varme tanker herfra!


  • #7   14. dec 2006 Det gør mig virkelig ondt med din dejlige kat. Har tændt et lys for ham her i min stue.

    Knus


  • #9   14. dec 2006 Cemilie:
    Nej han har aldrig nået at være besværet, han har alle dage kunne lege i sin løbegård, klatre i træer og være en glad dreng. Men da det har gjort leddende i hans hofter "løse" ville de ved mjindste vred lave en slags forstuvninger af hans hofteled.


  • #10   14. dec 2006 nej nej nej, stakkels dig, trøsterkrammer herfra, men du har gjort det bedste for tigger og han har det med garanti godt der hvor han er nu

  • #11   14. dec 2006 Heidi k: ja, jeg tror godt jeg kender det.... havde selv en plejekilling som havde et løst bækken, som måtte aflives pga smerter og hun blev halvt lam i bagbenene smiley

    Så jeg ved udemærket godt hvad du går igennem.. Du kan evt. bede dyrlægen om at skrive Tigger's journal ud, så du har den at se på når du orker at beskæftige dig med det...


  • #12   14. dec 2006 jo det er det desværre Britta.
    Jeg ville heller ikke tro på det da dyrlægen sagde det, men jeg kunne jo se billedet, begge hofteled lignede deforme champingoner istedet for runde glatte kugler.
    Jeg takker og det kan godt være jeg ringer efter lidt trøst i morgen efter han er blevet begravet


  • #13   14. dec 2006 Hun tegnede og fortalte hvad sygdommen gik ud på, men jeg kan ikke huske så meget.
    Jeg tror jeg vil lægge mig ind og lade mine andre elskede misser trøste mig, de er igang med et ihærdigt forsøg, og tror jeg trænger til lidt hvile overn på sådan en dag.
    Takker for alle jeres opmuntringer, det hjælper lidt her i den svære tid.


  • #14   14. dec 2006 ja, gør det.... Og så vær glad for at Tigger ikke skulle lide mere end højt nødvendigt... han ville jo aldrig kunne få et normalt liv med de hofter smiley

    Så du får mine bedste tanker herfra, og jeg håber at du en dag forstår hvad det var der skete med Tigger...


  • #15   14. dec 2006 <b>Heidi K ===>></b> Jeg har skrevet en PB til dig.

    Poteknus.


  • #16   15. dec 2006 Hej Heidi,

    Det gør mig meget ondt at høre.

    Hvordan har du det ellers? Jeg kan se at du ikke har så mange katte oprettet herinde, men fik da set på din HP at du stadig har Phoenix og Tyson - Kashmirs gamle legekammerater smiley

    Men du må jo lige sige til hvis du kommer gennem Næstved en dag, så må du jo kigge forbi smiley

    Har søgt om venskab.

    Knuz Maria


  • #17   15. dec 2006 En hilsen med på rejsen Snøft ! Knuz og kram fra Raki

  • #18   15. dec 2006 Heidi - jeg er virkelig ked af det på dine vegne,
    jeg vil slet ikke kunne sætte mig ind i, hvor ufatteligt hårdt det må være, at miste et elsket dyr - alt for tidligt.

    Du har min dybeste medfølelse og jeg vil tænde et flot lys for Tigger, som heldigvis har det godt nu!

    Trøstetanker fra mig.


  • #19   15. dec 2006 Åhhhhhh Heidi... hvor er jeg ked af det på dine Vegne.... har ikke ord jeg kan sætte på sådan en trist trist oplevelse......

    Jeg føler virkelig med dig, men husk at tænke på din Tigger har ingen smerter mere...

    Trøste Knus Naja


  • #20   15. dec 2006 Også mange medfølende tanker herfra, hvor må det gøre ondt indeni.
    Knus Linda


  • #21   15. dec 2006 Ej, hvor synd smiley

  • #23   15. dec 2006 Hejsa... Hvor gør det mig bare ondt. Han var bare så kanon dejlig, og hvor er det da bare alt for tidligt at han skulle gå bort. Dette er virkelig min største frygt, at jeg skal miste en af mine elskede misser så tidligt... Hvor må du have det svært lige nu. Håber du har nogle søde og dejlige mennesker omkring dig, som kan støtte dig her i den svære tid... Du skal vide at vi tænker på dig, og sendér dig en masse søde og kærlige tanker...

Kommentér på:
Farvel fra Tigger

Annonce