{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.047 visninger | Oprettet:

*opdate* Soffi er endelig hjemme (: {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen (:

opdate fra denne tråd ;
http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=17678

Soffi var dårlig , så vi smuttede jo til dyrlægen, hvor vi fandt ud af hun havde analkirtel betændelse . øv smiley så de ville beholde hende weekenden over.

Nu har vi så lige været ud og hente hende, hun har et åbent sår bag i. ser ikke så lækkert ud , men det skulle heller helst ikke komme pletter fra det , så det er jo godt nok (:

Hun skal have pencilin morgen og aften i 10 dage. + hun har en krave på , og hun er ret utilfreds med den , hun kan jo ikke vaske sig (;

Så blev den kat lige 3700,- kr dyre smiley (inkl. mad, sand og medicin) alt i alt , har den gratis kat vi fik, nok kostede os lidt over 10.000 kr, inkl mad & alt det der . dyrrt ...

Da vi alligvel var derude , fik jeg lige arrangeret med dyrlægen at jeg kunne komme i 'praktik' der ude , en dag eller to. (: så det jo dejligt .

Er såå glad for hun er hjemme igen , har godt manglet hende ;o)

potekram (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  *opdate* Soffi er endelig hjemme (:
  • #1   18. dec 2006 Jo tak lundkvist (:

    ja , det jo lige dét smiley min venindes mor kunne ikke forstå hvorfor vi ikke fk hende aflivet i stedet, når hun nu alligevel var så gammel . O.O aldrig i livet , om jeg afliver hende , menmindre hun ikke er til at redde, uden for store smerter . smiley


  • #2   18. dec 2006 Nej det har hun ikke (:
    Men tror nu ellers hun vægter det højt , hun red meget da hun var ung , og hendes forældre har en gård. Men det var jo også nogle større dyr og sårn .
    så tror det er fordi det 'bare er en kat' smiley men måske vis hun selv havde en , ville hun sikkert tror jeg , se alderlede på det. (:


  • #3   18. dec 2006 Ja, jeg elsker også mine alt for højt til at gøre andet end at gøre alt for at redde dem..

  • #4   18. dec 2006 Det er virkelig dejligt at høre Katie..... Meget...

    I kan jo selv tømme analkirtlerne... Jeg går ud fra at når der er betændelse i dem, kan det være fordi de ikke er blevet tømte.... Måske, men det synes jeg at i skal høre dyrlægen om....

    Mht. kraven, ved jeg at man nu kan få sådan en 'rund skumgummi' krave.... Den er ikke så stor og ubehagelig som en alm. plastic krave, men fordi den er så rund og pølseagtig, så kan katten ikke bøje sig om og slikke sig eller andet.. De er meget mere praktiske end de der ubehagelige plasticnogle...... Spør igen dyrlægen om det ikke er muligt at de kan skaffe sådan en...

    Og ja, endnu engang så er jeg rigtig glad for at høre at det går godt med soffi....


  • #5   18. dec 2006 Hvor er det godt at høre, at misspigen er hjemme igen!! Og forhåbentlig har hun da mange godt år endnu, den skønne misling! Og nej, pengene betyder heller ikke noget for mig; heldigvis har jeg de bedste dyrlæger, der siger, at vi bare skal betale, når vi kan, og vi må også dele regninger op i rater, hvis det gør det nemmere for os. For dyrene skal ikke lide under folks slunkne pengepung, siger de! Det hjælper mig meget, da jeg har svært ved at betale alle pengene på een gang. Men til gengæld har jeg også samvittighedsfuldt betalt alle regninger så hurtigt, som jeg kunne!

  • #6   20. dec 2006 Bettina :

    Dyrlægen fortalte at ved hunde tømte man selv analkirtlen , men det kunne man ikke så godt ved katte. såe.. men det var sådan meget hævet , og der var en lille blodplet på , som om det 'ville ud' eller noget ;o

    Da hun blev sterilisret havde hun den hårde plastis krave på, og hun lignede Scart (egernet) fra ice age 2 , men den der is krave 8D det så så sjovt ud! men var nu lidt ondt smiley hun kunne ikke noget . så vi fik en af stof noget , som uhn også har nu, og det fungere meget meget bedre 8D men det irretere hende meget , hun ikke kan vaske sig (:

    Tak for din bekymring (: *sss*

    (Maria) Therese :

    takker *ss* jep, vores elskede små dyr - de kan på ingen måde gøres op i penge (;

    Da vi stod vi dyrlægen , kom en mand & hans kone + hund ud , og konen betalte en regning på 3000,- , og manden var ved at tabe underkæben (;
    manden ''er du klar over hvor meget den hund efterhånden har kostede os?!'' smiley
    konen ''skal vi ikke bare sige vi elsker hende & hun elsker os ?'' (A)
    manden ''så ska der godt nok en stooor potion kærlighed til !'' smiley

    hehe , det lød så skægt (;



Kommentér på:
*opdate* Soffi er endelig hjemme (:

Annonce