{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.405 visninger | Oprettet:

Milo til dyrlægen, opdatering {{forumTopicSubject}}

Hej KG smiley

Nu lovede jeg jer en opdatering på Milo når han har været til dyrlægen her idag. Kan sige så meget, han har det godt og det går fem af med ham smiley

Han heler rigtigt flot op kunne dyrlægen mærke, så ikke noget med røgnetbilled denne gang som jeg virkelig havde frygtet han skulle igennem igen. Men heldigvis så slap vi for det. Dyrlægen sagde han var glad for han ikke valgte at lave operation på ham sidste gang fordi det heler så fint op som det gør smiley Hans sene er stadig svag og han siger at han gerne ikke skal over belaste hans ben i de næste 8 uger, det vil sige han stadig ikke må hoppe op på ting, helst, og også gerne stadig skal holdes i ro i hvert fald 8 uger endnu og det vil tag op til 12 uger endnu før senen er helet helt op igen.

Så vi skal arbejde på at få ham ned i vægt, langsomt og dyrlægen siger det er fint den måde vi gør det på. 40 gram tørkost fordelt hen over dagen i foderbræt. Samt lidt vådmad ved siden af, og som han siger det er vigtigt han ikke sulter, men nogen gange spiser han ikke hans vådmad og så kan han ikke være særlig sulten blev vi enige om smiley

Jeg ville gerne motioner ham, men det må altså vente til at hans sene er helet helt op og dyrlægen siger man altså fint kan slanke en kat på bare mad, uanset hvilket slags mad det er smiley Så i det mindste vil han ikke fyre alt muligt slankemad på os smiley

Vi har dog en lille udfordring og den arbejder vi på. Hans sår på hans bagben, er han begyndt at slikke op så det konstant er rødt lige nu og det er træls. Det var ellers begyndt at se så godt ud nu her, men vi tro han har kedet sig og begyndt at slikke i det. Så nu har vi købt en blødkrave til ham, igen, som han så må gå med nu her, så vi kan få det sår under kontrol igen smiley

Men dyrlægen vil ikke se ham igen hvis det bliver ved med at gå sådan her smiley Kun hvis han begynder at halte igen, og så skal vi snakke med ham før vi bestiller en tid hos ham for at snakke om det er nødvendigt med et besøg. Vi skal stadig give ham medicin, men vi er gået ned på halv dosis og det er lige så meget for hans gigt som det er for hans sene smiley Og får vi brug for mere af det, skal vi bare ringe der ud så vi kan få en recept eller jeg skal tage ud og købe det på klinikken smiley

Men her har i opdateringen på ham og jeg er SÅ lettet over det er gået så godt nu her. Vi har stadig buret, men nu bliver det mest brugt som skammekrog, og "tag en slapper" bur for han skal stadig slappe af men også stadig bruge benet hver dag smiley

I får lige et halv gamle billed med af mig og Milo en morgenstund smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Milo til dyrlægen, opdatering
Kommentér på:
Milo til dyrlægen, opdatering

Annonce