{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.818 visninger | Oprettet:

Kat lugter af afføring {{forumTopicSubject}}

Jeg er begyndt at tænke mere og mere over, at vi synes Fie lugter af afføring. Vi ligger mærke til det, når hun kommer kravlende og vandrer rundt om hovedet på os eller når hun ligger sig helt op ved vores hals. Nogle gange er det værre end andre, men hun kan godt ligge på en af os, og så kan den hun ligger på bare lugte det.

Hun har egentlig gjort det hele tiden. Da vi fik hende i starten af december pruttede hun rigtig meget. Men da det gik over, er vi blevet opmærksomme på, at hun altså lugter. Jeg tror ikke det er fordi hun prutter, det lugter ikke som dengang vi fik hende, det lugter decideret af afføring. Hun lugter i hvert fald ud af numsen.

Nogle gange har vi været i tvivl om lugten også kommer fra pelsen, eller om det kom fra poterne, som resultat af, at hun jo skraber afføring i bakken. Men jeg er ikke sikker på det, kun at hun i hvert lugter fra numsen. Det er helt tydeligt, når hun kommer og smyger sig op ad ens hovede. Er der nogle der har nogen idé til hvad det kan være? Og er det normalt eller kan der være noget galt? Hun er ellers frisk, har stor appetit og drikker en del. Hun er cirka 5 måneder, ikke steriliseret endnu, og er indekat.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat lugter af afføring
Kommentér på:
Kat lugter af afføring

Annonce