253 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Rabis"
Ny hankat
Ja, altså undskyld, men har bare brug for at komme af med det. Har lige fået en E-mail, at min lille nye dreng, ikke er klar før den 16 febura :0( Havde sådan glæde mig til at han, ville komme...
Ja, altså undskyld, men har bare brug for at komme af med det. Har lige fået en E-mail, at min lille nye dreng, ikke er klar før den 16 febura :0( Havde sådan glæde mig til at han, ville komme...
Skrevet af: Misha Chloé W - 4. jan 2007
Hente kat fra Norge
Jeg skal jo hente min nye kat om to uger, men er der nogen der kan huske om den skal have mere end chip, pas og rabis??
Jeg skal jo hente min nye kat om to uger, men er der nogen der kan huske om den skal have mere end chip, pas og rabis??
Skrevet af: Prinsessejulie * - 5. aug 2007
Kat fra norge, hjælp...
Skal man betale skat når man køber kat fra Norge? Hvor gammel skal rabis vaccinationen være?
Skal man betale skat når man køber kat fra Norge? Hvor gammel skal rabis vaccinationen være?
Skrevet af: Prinsessejulie * - 6. aug 2007
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
- Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
- 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
- Hjælp til at samle skab 490 kr.
- Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.
nov 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Katte: 12 Emner: 8 Svar: 312
Men hvis man tænker på at udstille i udlandet, skal regne med at vacc. hver år. Da mange under kluber ikke godkender de nye EU regler.
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.860
Naja
aug 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 25 Svar: 96
Der bliver nogle gange lavet om på reglerne, så tjeck lige inden du rejser.
Rabis