{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
473 visninger | Oprettet:

nytårsaften ! {{forumTopicSubject}}

min kat tassen, har jeg aldrig set så bange før ! han væsede af mig hvis jeg kom for tæt på, og knurrede hvis man rørte ham, godtnook var det jo nytårs aften, men har da været med til et par stykker, og har aldrig været så bange før ! Han lå hvileløst i mit skab og bare kiggede ud med pupiler så store som tekopper. Så når det værste var overstået, så var alt godt igen og man kunne igen nærme sig ... men det er bare lidt underligt syntes jeg, har aldrig hørt ham knurre og væse :?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nytårsaften !
  • #1   1. jan 2007 Ja mine var også bare super bange for al den larm med fyrværkeri. Jeg vil specielt sige at Trisse og Sille var bange, det var lige så de rystede, og havde også bare kæmpe propiler. Ligesom du også fortæller.

Det er så synd for dem. Men der er jo ikke noget at sige til, at de bliver bange, når man tænker på, hvor meget mere de kan høre det end os selv. Deres hørelse er jo meget stærkere end vores. Men nu er der da heldigvis faldet ro over dem igen. nu ligger de bare og slapper af. Det var Nakuru og Trisse´s første nytårsaften, og jeg tror bare at de tænker : "Godt der er et helt år til det går løst igen...med al den fyrværkeri".

Vil lige benytte lejligheden til at ønske jer alle et super godt nytår. Jeg håber at år 2007 bliver et rigtig godt år for jer alle og jeres misser...Vil sige tak for et godt år 2006 på KG...der har været rigtig mange gode råd og vejledning herinde.

Kommentér på:
nytårsaften !

Annonce