{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nytårsaften
  • #1   28. dec 2011 start på med Zylkene, det kan købes hos dyrlægen.

Nytårsaften ruller i for og sætter musik på...

Det er så synd for dem..

• #2   28. dec 2011 Nytårsaften giver jeg altid Asti Baldrian , få dråber i hendes foder som virker afslappende . Derudover lukker jeg alle gardiner ned og laver små huler hist og her , hvor hun plejer at ligge . jeg plejer også at havde tændt lys i alle rummene , har sparepære de fleste steder så det er begrænset hvad det koster . Og så tænder jeg for radioen smiley det er hun vant til . Men når de fyre af her ude siger hun ingenting til det smiley Så jeg tror heldigvis ikke at Asti er så distraheret af det som mange andre smiley

• #3   28. dec 2011 Mine er ikke så bange, men en anelse nervøse. Jeg ruller for og har lyd fra enten tv eller radio. Jeg er ALTID hjemme ved mine dyr nytårsaften. Kunne ikke drømme om at tage fra dem, sådan en dag/nat, hvor der er så meget larm og alt kan ske. Det kan man ikke være bekendt og slet ikke hvis de er bange.

• Kirsten G
    Kirsten G Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #4   28. dec 2011 Tak for svarene ,jeg vil prøve med Baldrian i de næste dage og ellers må jeg tale med dyrlægen.
    Til Marianne :), jeg kunne til gengæld ikke drømme om at blive hjemme Nytårsaften når gode venner har inviteret os ud

så afhængi må man ikke blive at sine dyr, synes jeg smiley
    Godt Nyåt til jer Alle
    Kærlig hilsen Kirsten

• #5   28. dec 2011 Husk du valgte dyrene de valgte ikke dig smiley vi holder festen hjemme så mogens ikke skal være alene smiley

• Kirsten G
    Kirsten G Tilmeldt:
    jul 2010

#6   28. dec 2011 Hej Anders, Jeg sagde ja til at tage mig af Tøsen på grund af sygdom, og det er nu snart to år siden, og vi er meget glade for den, har haft hund før, og har aldrig ville være mere afhængi af dyr, end jeg kunne gå i byen og tage på rejser, mit liv skal ikke gå i stå på grund af dyr. Man skal være god ved dyrene og de skal forkæles og passes, men vi mennekser har også et liv der skal leves, men sådan er vi jo så forskellige smiley
    Godt Nytår

• #7   29. dec 2011 gir kirsten ret.
    Mine katte kan både komme ind og ud. Men tror de vælger at være inde

• #8   29. dec 2011 Lizette: Du holder vel forhåbentligt dine katte indendørs hele den 31. og hele den 1.????

Alt andet er hamrende uansvarligt.

Stakkels katte, hvis de skal rende rundt udenfor, når himmel og jord er et stort brag og lys. De kan tage varig skade, hvis de overhovedet overlever aftenen.

Derudover så har man et ansvar, når man skaffer sig et dyr. Hvis man ikke vil dette ansvar, så må man finde en ny familie til dyret og lade være med at anskaffe sig et igen.

• Kirsten G
    Kirsten G Tilmeldt:
    jul 2010

#9   29. dec 2011 Kan berolige jer med min kat er meget indendørs især her om vinteren, tænk hvis man skulle blive våd smiley og hun VIL IKKE ud i denne tid hvor de skyder, og skal heller ikke, damen bestemmer selv da hun har kattelem, men Nytårsaften er hun inde ligeså 1 januar hvis der ikke er ro smiley

• #10   29. dec 2011 Hvis du eventuelt kender nogen der kan komme og kigge til hende . Min mormor laver aldrig noget nytårs aften , så hun går gerne en tur op til mig , og her hos Asti imens det er værst klokken 12 smiley

• #12   29. dec 2011 Jeg er hjemme, kan ikke bære tanken om at der er bange katte og hund..

• Kirsten G
    Kirsten G Tilmeldt:
    jul 2010

#13   29. dec 2011 Kan med glæde fortælle at Tøsen er faldet til ro, hun har fået nogle Baldrian dråber i maden og lidt i sin kurv, så nu putter hun selv om naboen skyder smiley
    Tak for rådet Pulleh smiley

• #14   29. dec 2011 Kan varmt anbefale at man køber cdén "sounds Scary", som kan fåes ved mange dyrlæger. Den har kørt herhjemme siden starten af december i intervaller og med langsomt øget lydstyrke, og idag er der ingen reaktion på fyrværkeri, hverken fra mine skønne katte eller husets nye hund smiley Det er en fornøjelse at se at alle er rolige selvom der bliver skudt af ved naboen.
    Sidste år var begge katte meget urolige ved det, men der er intet at spore i år.

• #15   30. dec 2011 hehe Katja.. min hund er meget bange når der bliver skudt noget af..
    så jeg fik den der CD.. hun lyfte hovedet og kikkede på tv'et og sov vidre

• #16   30. dec 2011 Jeg er også hjemme i år. - Jeg er overrasket over hvor roligt min kat har taget skyderierne de sidste par år. Ja, selv samme år jeg fik hende. Hun virker ligeglad.

Håber det bedste for Jer og Jeres dyr og godt nytår fra Minnie og mig smiley

• #17   2. jan 2012 Min Charlie valgte at gemme sig på stolene ind under spisebordet. Jeg har feliway altid på for at berolige men han fandt sig bedst på stolene.

Kommentér på:
Nytårsaften

Annonce