{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nytårsaften
  • #1   29. dec 2009 Det er min mangeårige erfaring, at de fleste katte ikke er bange.
    Tværtimod sidder flere af mine og kigger nysgerrigt ud på fyrværkeriet, men lad for en sikkerheds skyld en skabsdør stå på klem, så han kan gå derind. Det skulle også hjælpe at spille høj musik.

• #2   29. dec 2009 Jeg er ikke hjemme hos mine nytårsaften, men sørger altid for de kan gå ind i mit soveværelse hvor der er trukket mørklægningsrullegardin for, så kan de putte i sengen eller gemme sig under den. Nu er jeg så heldig at der ikke bliver fyret så meget krudt af da jeg bor et godt stykke ude på landet. Og så lader jeg selvfølgelig musik spille i baggrunden, det dækker både over lydene fra fyrværkeriet og holde indbrudstyve væk ;).

Er dine katte meget nervøse kan du give dem baldrian humle piller, det er naturmedicin og kan bruges både til dyr og mennesker.... fordelen ved dem er at de ikke bedøver, men kun beroligere.

• #3   29. dec 2009 Ulla---> Det er en indekat... og vi får 5-6 gæster...

• #4   29. dec 2009 Tak for de gode råd... Vil sørge for at der ikke bliver fyret bordbomber af og at han har muglihed for at gennem sig...

• #5   29. dec 2009 Jeg skulle lige til at oprette et emne omkring nytårsaften, da jeg så, at Christina N var kommet mig i forkøbet smiley

Jeg har som sagt kun haft min lille mis i ca 4 uger, så det er hendes første nytårsaften her. - Folk har dog allerede taget forskud på glæderne og fyret en del af før tid, hvilket hun ikke har reageret så voldsomt på. - Jeg har alligevel valgt, at takke nej til invitationer, og bliver i aftenens anledning hjemme, for at iagttage hendes reaktioner på selve aftenen, hvilket kan danne endne et grundlag for min erfaring med hende.

Min daværende kat var komplet ligeglad med ALT nytårsaften, når bare hun havde sin mad og sin kattebakke, men katte er dog forskellige individer, og reagerer ikke ens, akkurat som os mennesker.

Jeg vil i anledning af nytårsaften forsøge at skabe de bedste rammer for hende, så hun forhåbentlig ikke lader sig påvirke af de høje knald smiley

• #6   29. dec 2009 Vores den ældste kat er ikke bange.. Han reagere selvf man han syntes det er hyggeligt at sidde og kigge på.

I år skal vi ikke være hjemme og det er første gang vores "nye" kat Chevy skal opleve nytårsaften. Vi har så her de seneste par dage holdt øje med ham når de er fyrret af udenfor, og lagt ekstra mærke til hvordan han reagere.
    Og det er faktisk gået fint, han sidder fint og kigger ud af vinduet og kigger på de flooootte farver.

• #7   29. dec 2009 Nurh hvor sødt smiley Jeg håber det samme er tilfældet med Minnie. På en måde kunne jeg forestille mig, at nysgerrigheden meldte sig hos hende, for hun stikker allerede sin næse i alt, så hvorfor ikke de flotte farver nytårsaften smiley

• #8   29. dec 2009 håber os panter reagere pænt som jeres katte:-)

jeg bliver os hjemme. for vil gerne se hvordan han reagere.

Kommentér på:
Nytårsaften

Annonce