669 visninger
|
Oprettet:
Nytårsaften {{forumTopicSubject}}
Hej..
Jeg vil blot høre om hvad man kan gøre for, at min kat ikke bliver alt for bange her nytårsaften??
Det skal lige siges at vi er hjemme hos ham....
På forhånd tak
Hilsen Christina
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Tværtimod sidder flere af mine og kigger nysgerrigt ud på fyrværkeriet, men lad for en sikkerheds skyld en skabsdør stå på klem, så han kan gå derind. Det skulle også hjælpe at spille høj musik.
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 1.448
Er dine katte meget nervøse kan du give dem baldrian humle piller, det er naturmedicin og kan bruges både til dyr og mennesker.... fordelen ved dem er at de ikke bedøver, men kun beroligere.
dec 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 10 Svar: 36
dec 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 10 Svar: 36
maj 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 20
Jeg har som sagt kun haft min lille mis i ca 4 uger, så det er hendes første nytårsaften her. - Folk har dog allerede taget forskud på glæderne og fyret en del af før tid, hvilket hun ikke har reageret så voldsomt på. - Jeg har alligevel valgt, at takke nej til invitationer, og bliver i aftenens anledning hjemme, for at iagttage hendes reaktioner på selve aftenen, hvilket kan danne endne et grundlag for min erfaring med hende.
Min daværende kat var komplet ligeglad med ALT nytårsaften, når bare hun havde sin mad og sin kattebakke, men katte er dog forskellige individer, og reagerer ikke ens, akkurat som os mennesker.
Jeg vil i anledning af nytårsaften forsøge at skabe de bedste rammer for hende, så hun forhåbentlig ikke lader sig påvirke af de høje knald
mar 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 105 Svar: 412
I år skal vi ikke være hjemme og det er første gang vores "nye" kat Chevy skal opleve nytårsaften. Vi har så her de seneste par dage holdt øje med ham når de er fyrret af udenfor, og lagt ekstra mærke til hvordan han reagere.
Og det er faktisk gået fint, han sidder fint og kigger ud af vinduet og kigger på de flooootte farver.
maj 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 20
jan 2007
Følger: 20 Følgere: 23 Emner: 39 Svar: 241
jeg bliver os hjemme. for vil gerne se hvordan han reagere.
Nytårsaften