{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

Ny killing ! {{forumTopicSubject}}

Jeg har ikke fået fortalt herinde at jeg har fået en dejlig kattekilling ude hos min far smiley Det er snart noget lang tid siden ! Men vi fik ham (han er en dejlig dreng) af Min far's bror og hans kone og min kussine og to fætre smiley deres (hun'mis) som de kalder hende fik nemlig killinger! vi havde hele tiden været forelsket i en af dem men selvfølgelig i dem alle. Så sagde min far 'vi skal ned og hente en killing' JUHU!! og ja.. så valgte vi den hvide med sort på sig smiley den havde ikke navn endu , og så kaldte vi ham for Victor .. men nej .. defter en halv time der omkring hed han derefter Oliver smiley og det hedder han stadig smiley Nå jeg fx. skal ud på wc'et for at børste tænder så SKAL han med ! Han elsker simpelthen at ligge på gulvet (der er gulvarme) ! Og når jeg skal sove går han sommetider for det meste emd mig, og så kradser han :S
Det er noget af det 'ikke gode' og så BIDER han ! men det gør de jo som killinger smiley
Men jeg elsker ham og jeg er så glad for ham ! smiley ligesom jege r fopr Giffe og Gaffe , selvom Giffe jo ikke er her mere .. Glemmer jeg Aldrig nogle af de katte smiley !!

{{ Giffe og Lykke }}

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny killing !
  • #1   2. jan 2007 glemte at skrive at han's mor er trefarvet Og hans far er to farver som de fleste .. Og Oliver er kun de to farver nemlgi Hvid med noget sort smiley

• #2   3. jan 2007 TILLYKKE - han lyder da bare dejligt.
    Der er ikke noget bedre, end at blive den heldige ejer af en misling, som man er heeeeelt skudt i.
    - Det kender jeg alt til, hi hi.

Og at han bider mv. - JEP - det er helt naturligt for en lille killing, hans tænder kommer jo snart.

Endnu engang, tillykke - glæder mig til at se ham.

Kommentér på:
Ny killing !

Annonce