{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.711 visninger | Oprettet:

min kat har en knude... {{forumTopicSubject}}

tja, sidder med tåre i øjnene, er bange for at min dejlige kat fejler noget.
opdagede i fredags at underlæben var svulmet en smule op, men regnede med at den havde leget for vild med vores nye hvalp. men det er ikke gået væk endnu, og har i stedet opdaget at det er blevet mere fast og hård.
kommer så til at tænke på at den i det sidste stykke tid har kastet mere op end sædvaneligt, dog ikke hårdboller, men halvfordøjet mad. hvilket jo så også betyder den tynde kat, er blevet tyndere endnu. jeg troede det skyldes at vi har fået hund, og den derfor har været en smule forvirret, og måske har slugt maden, fordi der er sket så meget nyt.
endvidere havde den i oktober det vi referede til som et flip, da den pludselig var bange for ingenting op og slet ikke var sig selv. dette gik dog over da vi flyttede.
men alle disse ting over lang tid, kommer til at få mig til at tænke at min kat lever på det sidste, jeg tror den har kræft, eller andet slemt.
skal have en tid til dyrlæge imorgen, men har en klump i maven konstant, da jeg har en sær anelse om at dyrlægen siger der ikke er noget at gøre. puha jeg har det helt dårligt, hvad skal jeg dog gøre uden ham.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min kat har en knude...
  • #1   7. jan 2007 ja det er jako, og jeg ved ikke hvad pkd status er

  • #2   7. jan 2007 hvordan viser sygdommen sig?

  • #4   7. jan 2007 jeg tjekker lige dens bog, for den var vist tjekket i hovede og r.. da den var tænkt som avlshan. så prøver lige at se.

  • #5   7. jan 2007 nej det ser det ikke ud til. så det er den nok ikke, ellers ville det nok have stået på dens dyrlæge og overdragelsespapire.

    Men jeg kan ikke helt finde ud af om jeg maler fanden på væggen, for udover læben. og så det opkast, så er han helt normal, altså psykisk, han leger og er kælen, ganske som han altid er. men jeg er dog lidt bekymret for læben. ville være rart hvis jeg kunne huske hvordan det normalt så ud, for kærsten mener jeg maler fanden på væggen, da katten lige nu er med ham nede i kælderen og spille computer, ganske som normalt.


Kommentér på:
min kat har en knude...

Annonce