{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
543 visninger | Oprettet:

Jaluoxi mellem kattene? Hjælp os :( {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg holdt lidt øje med Alrune og Røskva her det sidste stykke tid, og det virker som om Alrune HVER gang jeg nusser med Røskva bliver jaloux...

Her tidligere lå jeg med Røskva og nussede hende i sengen og VUPS sagde det og Alrune havde vitterligt puffet Røskva ud. Jeg ignorede Alrune fuldstændigt, og gik hen og tilbød Røskva at blive nusset mere, men nu havde hun mistet lysten... Og sådan er det bare HVER gang jeg nusser hende..

Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal forholde mig til det.. De to har det jo rigtig godt med hinanden, men det virker som om Alrune er begyndt at få ejerfornemmelser overfor kæresten og jeg..

Hvordan skal jeg forholde mig til dette? Hvad kan jeg gøre for at hun ikke skal tro at hun ejer os? Vi må jo have gjort et eller andet galt herhjemme siden at Alrune tror at hun kan tillade sig det.. Og Røskva trækker sig bare.. hun gider ikke at kæmpe imod Alrunes luner...

Så hjælp os, da jeg virkeligt får dårlig samvittighed smiley

Knus Cemile

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jaluoxi mellem kattene? Hjælp os :(
  • #1   10. jan 2007 Alrune er kun en killing (endnu) så hun prøver bare Jeres og Røskvas grænser af.

Jeg ville sætte Alrune ned på gulvet en gang imellem, bare for at fortælle Røskva at hun stadig er din øjesten, samt for at fortælle Alrune, at hun lige skal "slappe" lidt af ;-)))

Det er en kamp vi også ser herhjemme mellem Anton og Junior, men lige meget hvad, så finder vi dem meget meget ofte liggende tæt ved hinanden.
    Det virker lidt som "den man tugter - elsker man" og det tror jeg såmænd også gælder her.

Dine katte skal nok finde rytmen, men indtil da må du fordele din kærlighed lige over.

OG så er der ikke nogen grund til at have dårlig samvittighed. ;-))

Annette

• #2   10. jan 2007 jeg fordeler den skam også lige over smiley jeg gør ihvertfald hvad jeg kan... og Alrune bliver ignoreret hvis Røskva vil nusses, men omvendt så når Røskva ikke er interesseret i at blive nusses (fx at hun sover) og Alrune vil, så vender jeg mig jo ikke væk.. Og Alrune er meget nussesyg, hvorimod Røskva er mere afstandstagende. Hun kan godt lide at være i samme rum som os, men hun har ikke behov for den store nærkontakt...

Men du mener at jeg skal sætte Alrune ned engang imellem, når vi er igang med at nusse hende? eller er det bare mig der ikke forstår? ^^

• #3   10. jan 2007 Nej jeg mener at du skal sætte Alrune ned på gulvet, når du nusser Røskva.

Selvfølgelig fordeler du din kærlighed lige over, det er ikke det jeg siger ;-))
    Men det skal nok komme med dem begge. De skal bare lige indfinde sig ;-))

Annette

Kommentér på:
Jaluoxi mellem kattene? Hjælp os :(

Annonce