kattemad, holdbarhed. kattemad, holdbarhed.
jeg har tænkt på, at købe en 10 kg pose tørfoder, i stedet for de små potioner på 2 kg. men mit spørgsmål er så, om tørfodret i en 10 kg pose, kan holde til den er spist op, når man kun har en kat.
min kat har også lidt tandsten, er der nogle der kan anbefale et godt kattemad produkt, der kan hjælpe på det.
jeg har kikket på fx Royal Canin Oral Sensitive, er der nogle der har erfaring med det
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.947
Bare huns at tjekke dato'en inden du køber fodret
nov 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Katte: 1 Emner: 15 Svar: 53
kan jeg evt. give hende rent Royal Canin Maine Coon foder, så jeg ikke skal blande op noget noget andet, eller bliver det for kraftigt for hende.
naomi er meget vild med Royal Canin Siamese, men det er jo ikke så store klumper, så det hjælper nok ikke så godt mod tandsten?
hun er blevet vænnet til at få en lille pose vådkost om aftnen, når vi skal i seng. er det et problem med vådkost, når hun har tandsten ?
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Jeg vil sige som både Tina og Hanne, at det sagtens kan holde sig. Put det i en foderdåse, så det ikke får noget luft, så holder smagen meget bedre.
Hmm vådfoder er ikke det aller bedste, når katten allerede har tandsten.
Du kan dog købe plaque off ved dyrlægen, der indeholder alger, der gør at tænderne bliver mere glatte, således at foderet ikke sætter sig i nær samme grad.
Det kan IKKE behandle tandsten, der er du nødt til at få dyrlægen til at fjerne det, men som vedligeholdelse er det meget godt.
kattemad, holdbarhed.