Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattesalon.....
  • #1   17. jan 2007 Ja, der er Ann-Dorit. som bor ved Greve, hun er ret dygtig.. Hun viser samtidigt, hvordan man gør..
    Her er et link til hendes side
    http://www.mysterycoons.dk/mcpetshop/mcpetshop-front.htm

• #2   17. jan 2007 Tak for det Hanne P - Og Mathilde du siger bare hvis du har lyst til at hjælpe... - Jeg bor jo i ringsted, så der er ikke så langt... :o)

• #3   17. jan 2007 Forresten mathilde - tror jeg har gået i parallelklasse med din kæreste på HF i Haslev - Synes det ligner ham på dit profilbillede.....

• #4   17. jan 2007 Ja det er pudsigt... - Jeg badede hende igår, men hun har stadig en masse hårboller på maven og "under armene" så vil tro der skal en trimning til på maven. for knuderne sidder helt inde ved huden....

• #5   17. jan 2007 Lurer lige med her. Havde overvejet om man kunne finde et sted, hvor de kunne vaske katten op til show for en. Jeg kan simpelthen ikke få den pels til at makke ret. smiley

• #6   17. jan 2007 Nu ved jeg ikke hvor du er fra camilla h. men ellers kunne jge sagtens hjælpe og vise dig det*SS*
    Majsepigen, husk inden du bader, at børste hårrene godt igennem, hvis der er filtre skal det også væk inden bad. hvis du ikke har fået de døde hår væk, ligger du bare og duller dem sammen under vask;0)
    mvh katja
    Dk benestar

• #7   18. jan 2007 Tak for hjælpen Christina og Katja....

Katja jeg har prøvet og børste hende ordenligt igennem....
    Men tror problemet er at hun er udekat og ikke så stor ( ikke så langt fra jorden :O) ) og jeg har prøvet at holde boldene i skak, men hvis hun har været væk i længere tid ( et døgns tid) ser hendes pels frygtelig ud...... Og hun egner sig ikke til at være indekat, da hun nægter at bruge kattebakken... :o/ Dilemma missekat....

• #8   18. jan 2007 katja V - Jeg er fra København. - Jeg har så dog Maine Coon, det ved jeg ikke om det har nogen betydning? Har set du har chinchilla perser. smiley

Kunne vilt godt tænke mig hjælp, har prøvet forskellige shampoo, opvaskemiddel. Plus skyllet ekstra meget, føntørret osv.

På udstilling får jeg afvide at hendes pels er klasket. Øv. smiley

• #9   18. jan 2007 HEjsa camilla
    Nu er jeg godt nok fra det mørke jylland;0)
    Vi smutter til kbh næste fredag, da vi skal til køge, mon du også skal det? Når du bader, rejser pelsen sig helel rikke efter et par dage?
    Jo det er selvfølgelig ikke helt samme turnus, hvad angår perser, og maine coon, så det bedste ville selvfølgelig være hvis der var nogle søde coon mennsker, der kune hjælpe. Men ellers kan jeg godt prøve at hjælpe;0)

• #10   18. jan 2007 katja V - Jeg skal desværre ikke udstille, lidt forskelligt gik lige i vasken. smiley Men måske jeg skal et smut forbi og kigge.

Nej efter et par dage rejser den sig slet ikke. - Lige få timer efter badet sidst her, så det flot ud, men nej det gik hurtig ned af bakke.

Jeg har godt haft snakket med en MCO opdrætter som gerne vil hjælpe, der er bare noget vej op til hende, og min MCO bliver noget køresyg, så jeg synes det er synd hun skal blive lidt ør i bilen, plus derefter at skulle bade, som hun ikke kan lide, men nu må jeg se.
    Vil også prøve at skrive til Misterycoons.
    mht min MCO, så er hendes pels ufattelig lang, og hun slikker sig RIGTIG MEGET og rigtig tit, jeg har selv en lille idé om, at hun på den måde hurtig fedter, og slasker sig selv ned på den måde. - Er det helt forkert en tanke? Ved du noget om det.

Du skal i hvert fald have tusinde tak for dit rigtige søde tilbud. smiley Det er rigtig dejligt med hjælpsomme folk. *Smiler*

• #11   18. jan 2007 Ja Det kan godt have noget at sige, at den ser mere klasket ud.
    Men camilla, det slog mig da jeg kørte hjem fra arbejde ( er altså ikke kattetosse*GG) Du brugte jo petsilk eller biogrooms produkter ikke?
    Sidst vi skulle til gudme, stod min veninde her kl 22 om aftnen.... hun sagde hun havde vasket ham som hun skulle, men det var ingen sag at se det ikke var godt nok...grunden til dette, var ganske enkelt, hun havde ikke fortyndet produkterne fra pitstop op! Altså er shampooen tyk og meget drøj, Husker du det? ;0)
    håber du finder ud af det.

• #12   18. jan 2007 katja V - Ja, de kære små katte fylder godt i tankerne. hehe. smiley
    Jeg bruger: Clean Start, Thick N Thicker Volume
    Response Foaming Protein, After Bath - Fra PitStop, og det fortynder jeg op i vand. ALTID. - Og det samme gjorde jeg også med opvaskemiddel da jeg prøvede det her sidst.

Kommentér på:
Kattesalon.....

Annonce