{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
531 visninger | Oprettet:

Tisser ikke i bakken???? {{forumTopicSubject}}

Ja, nu har min kat tisset udenfor bakken 4-5 gange på de sidste 14 dage ca..... Nogen der kan sige hvorfor ??? Det er lidt ulækkert smiley

Han er indekat og hans bakke bliver tømt en gang om dagen, rengjort en gang om ugen, den lugter ik mere end den plejer, eller noget......

Hva skal jeg gøre for at undgå det ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tisser ikke i bakken????
  • #1   18. jan 2007 jeg har læst i et blad at han katte kan gøre det for at vise at de er ved at være "modne" kan det være tilfældet ved dig?

  • #2   18. jan 2007 Hvad er urinvejsgrus ??

    Han er kastereret, og det er hverken billig grus eller mad han får (maden er royal canin og grus er noget der er købt i pet world til 80kr for 8liter)....


  • #3   18. jan 2007 Så jeg burde måske kontakte vores dyrlæge ?
    Han miaver også engang i mellem ude foran bakken.... Nu når jeg lige tæmker mig om...


  • #4   18. jan 2007 Han laver som normalt.... ca en gang i døgnet... det eneste er at han tisser tøjet der ligger på badeværelset...

  • #5   18. jan 2007 Hvor gammel er han og er han kastreret ?
    Han er måske ved at være kønsmoden ?


  • #6   18. jan 2007 han er 4½ måned og er kastereret

  • #7   18. jan 2007 Vores kat (Findus) har lidt af det samme problem. Det er ikke så hyppigt, men han ynder da også et tisse eller ligge en lille én i vores vasketøjskurv der står lidt fra kattebakken, men det er normalt kun når kattebakken skal gøres rent.

    Men i starten, da vi havde fået ham, der gjorde han det rigtig meget! Vi prøvede en masse forskelligt kattegrus, og fandt ud af, at det var kattegruset der gjorde hele forskellen. Vi prøvede med noget savsmuldskattegrus, det gad han ikke. Så prøvede vi med noget hvidt, let og luftigt kattegrus, men det gad Cirkeline ikke. Vi endte op med det dyre, kan ikke lige huske hvad det hedder.
    Men prøv evt. forskellige kattegrusarter.

    men som jeg har læst i nogle af de andre indlæg, kan det også være der er noget galt i urinvejene, så det skulle du måske tjekke. hvis ikke der er noget, så prøv med forskelligt kattegrus, så kan det være du er heldig.

    Held og lykke smiley


  • #8   19. jan 2007 Jeg har lige riget ud på dyreklinikken, og en af dyrlægerne ringer tilbage.... Hende jeg snakkede med nævnte ting som adfærdsproblemer, urinvejsinfektion eller en form for provokation....

Kommentér på:
Tisser ikke i bakken????

Annonce