1.216 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Udendørs kradsetræ Udendørs kradsetræ

Jeg har overvejet at købe dette træ til Silla som hun kan have stående udenfor på min teresse. Der er kun en anmeldelse på Zooplus og den er da positiv men er der nogle herinde der kender dette kradse træ og eventueller ulemper ved det. For det kommer jo nok til at få noget regn, da jeg ikke har overdækket teresse.
http://www.zooplus.dk/shop/kat/kradsetrae/kradsetrae_outdoor/433338

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udendørs kradsetræ
  • #1   7. jul 2017 Jeg overvejede det, men lod være, fordi jeg ikke har overdækning.
    Mine er glad for at side på mit kaffe'sæt eller mine nye have stole, som både bliver sider på og under smiley
    Jeg kan heller ikke finde et sted, hvor det der krassetræ ikke kan blive en flugtvej over hegnet smiley

profilbillede
  • #2   9. jul 2017 Jeg så det også og lod også vær. Jeg havde fletmøbler og de blev hurtig ødelagt af vejret. Har du tænkt på måske selv bygge noget? Eller få hjælp til det? Hvis du gør, så del byggeriet smiley det er så spændende at se, hvad man finder på smiley

• #3   9. jul 2017 Der er for varmt der, hvor mine havemøbler står om dagen på de solrige dage. Jeg har en kæmpestor hyndeboks ud for et vindue og den bruger hun da ofte om aftenen når det er blevet mere køligt. Jeg havde tænkt mig træet skulle stå op af husmuren, hvor der er mere skygge og der er et lille udhæng fra taget så hun ikke kan komme derop. Jeg prøver træet ellers må det jo bare pakkes sammen igen . Som det er nu ligger hun mest under hækken da min have er nyanlagt og der ikke rigtig er så mange buske og bunddække endnu på den side af haven. Så må jeg se om hun gider bruge det.

• #4   9. jul 2017 Ja, man kan håbe. Der sker jo intet ved at prøve det smiley Håber hun får glæde af det og at vejrguderne vil behandle det pænt smiley

Kommentér på:
Udendørs kradsetræ

Annonce