529 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

RC, de vil ikke spise det... RC, de vil ikke spise det...

Jeg har fodret med mine misser, siden jeg fik dem, med kitten 36, en lyserød pose, og nu er jeg så gået over til Indoor, Lyseblå pose, da de ikke kommer ud længere.. Men nu spiser de ikke så meget som de plejer, og de har faktisk ikke spist mere end en lille skål, siden igår aftes, og det ligner dem ikke rigtigt... Buster snuste lidt til det, og ville ikke spise det da de fik det serveret i mandags.... Jasmin kan godt spise det...Det er blandet op med lidt af deres forrige foder..

Jeg ved at der er garanti på det, så jeg kan bare aflevere det, mend det kunne da være rart hvis de ville spise det.....

Skal jeg aflevere det, og købe en anden pose ??

Eller skal jeg vente lidt og se tiden an ???

VH Bettina

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RC, de vil ikke spise det...
  • #1   26. jan 2007 Hov, der skulle bare stå RC, men mon ikke det kan regnes ud ;o)

• #2   26. jan 2007 Hvis de ikke kan lide det, og du har meget tilbage af det. Ville jeg da nok gå ned og få det byttet til noget andet foder istedet for...

Nakuru og Trisse kunne feks. heller ikke lide killingefoder fra royal canin. Men de er helt vilde med det fra Hills...
    Så du kunne da prøve med noget andet kvalitets foder istedet for??

• #3   27. jan 2007 Ikke andre end Petrine der vil svare :0)

• #4   27. jan 2007 Hmm- oliver har også nogle gange lidt svært ved at få spist.. Jeg fodrer os pt med indoor, og det inden var meget lig. Men jeg ville vente og se. Nogen gange puttede jeg lidt ekstra guf i, så han spiste lidt..Og nu går det ok med at han spiser.. (ally får andet mad, og det har været en faktor for han ikke gider hans..)

Men måske jeg bare havde byttet det. Jeg viste med olli, at han tidligere har kunne spise alt.(så han var ikke en kræsen kat..)

• #5   27. jan 2007 Prøv at gå ned og bytte det til det fra whiskas.
    Vores katte elsker det.

• #6   27. jan 2007 De spiser da mere og mere for hver dag, så det går nok....

Stephanie - Jeg er ikke så glad for at give dem whiskas, det har jeg dårlige erfaringer med...

• #7   29. jan 2007 Bettina prøv at bytte til 1st.Choice kitten, det er det bedste foder på markedet, efter min mening smiley

• #8   29. jan 2007 Indoor, Mature, Hair and Skin, kitten 34 syntes mine katte ikke så godt om.
    Fodrer med sensible, outdoor, Maine Coon, babycat alle sidstnævnte 4 har de i forskellige skåle, sensible ryger der gerne 1.5 sæk på samme tid som 1 sæk af de andre 3.
    Wiskas er ok til katte der selv kan suplere deres foderplan med mus og lign

• #9   29. jan 2007 Syntes i hvert fald heller ikke, at du på nogen måde skal tænke på at gå over til whiskas. Har også kun hørt dårligt om dette, men det lyder det jo så heller ikke til,at du kunne finde på...smiler.

• #10   29. jan 2007 Forresten dejligt at høre at de er begyndt at spise mere af det. Det kan jo være at de bare lige skulle vænne sig til det ...smiler

Kommentér på:
RC, de vil ikke spise det...

Annonce