{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

aflives fordi han snakker ????? :( {{forumTopicSubject}}

har en veninde der opdrætter nfo hun ringed i dag rigtig ked en hankat hun havde omplaceret hos en dame skal aflives fordi hans nye ejer mener han har adfærds problemer han miauer hele tiden og snakker .... hun havde været til 2 dyrelæger og begge havde kunne sige at katten var rask men at det bare var dens adfærd så nu var damen træt af den og ville aflive den hvis ikke min veninde kunne købe ham tilbage for samme pris nemlig 1500 kr ..... min veninde har ikke pengene og jeg kan ikke hjælpe ... kender hankatten og ved han snakker meget og det havde damen fået at vide før hun fik ham ,,,, meeen nej han holde hende vågen om natten og hun havde svær ved at arbejde ( hjemme arbejde) hun har haft ham i en lille mdr aiiiiiiiii hvad sker der for sådan en kvinde ???? aflive en ung hankastrat der ellers er det kærligeste i verden fordi han snakker hmpfffffffffff blev sgu sur skulle bare af med det vil prøve at finde en løsning med min veninde for aflives skal han sgu ikke ( I guder)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  aflives fordi han snakker ????? :(
  • #2   27. jan 2007 vor herre bevares, hvad sker der i bøtten på den dame, en kat skal squ da sige lidt, selvfølgelig ka det blive for meget nu og da, men derfra og så til at aflive den er der satme langt, bor selv sammen med en larmende eksistens, nemlig trixie

• #3   27. jan 2007 thereste ja det er sgu sygt

og victor er bare noget af det kærligeste i verden *S*

• #4   27. jan 2007 Ditte - er det Victor der er Creme sølv??

• #5   27. jan 2007 Anette ja det er det *S*

• #6   27. jan 2007 Ej hvor er det vildt, at give så let op. Og egentlig mene at det er et problem. - Der kan jo være et ton af grunde til at han snakker meget. Og det gider hun sikkert nok ikke finde ud af om der er. ØV, hun burde slet ikke have kat!

Håber virkelig ikke hun afliver ham. Bare hun havde pengene til at købe ham tilbage for, så han kunne komme til et godt og kærligt hjem!

• #8   27. jan 2007 camilla han har altid været meget snakkende og det er bare sådan han er han er sund og rask og bare sød forhåbenligt finder vi en løsning *S*

Therese det samme var min tanke ....

• #9   27. jan 2007 therese: jeg sad netop også lige og tænkte at en aflivning koster squ da også næsten 1000 kr, det er totalt sygt

• #10   27. jan 2007 Har lige snakket med opdrætteren og hun fortæller at den nye ejer har ret til at få pengene retur, da det er skrevet i kontrakten.
    Victor har kun boet i det nye hjem i 1½ måned og var ny kastreret da han flyttede, så derfor er alle hans hormoner ikke helt ude af kroppen endnu, samt han har altid været en snaksaglig kat.

Min egen mening: Jeg er rystet over damens opførsel. Det er da for langt ude at hun ikke lige sætter sig lidt ind i det med at holde dyr - og især kat, da de jo ofte kan være meget snakkende.

He he hvor er det egentligt godt at hun ikke købte en siameser...

Annette

• #11   27. jan 2007 Sikke en møg pip... Tænk at man kan værer sådan. Kunne det måske vare en god ide og høre denne kvinde om hun kan købe den tilbage, men betale over flere gange... Ved det lyder lidt dumt, men alle muligheder er vel åbne.

• #12   27. jan 2007 Nej nej nej :-(((( Hun må da ik ha sat sig ind i at hvad det vil sige og ha en cooner hmmm og jo det viste hun jo godt da opdrætteren havde fortalt at det var en meget "snaksaglig" kat hmmmm Nej nej hvor er jeg gal nu :-(((( og lyn og torden

• #13   27. jan 2007 Sidder li og tænker på hendes børn.....Håber da det er nogen meeeeget stille børn hun har :-(((

• #14   27. jan 2007 Grunden til at opdrætteren ikke lige har pengene er, at hun har 3000 ude at svømme hos katte/killingekøbere, samt hun har betalt dyrlægeregningen for kastrationer osv.

Opdrætteren har kun sin pension at trække på, derfor kan hun ikke lige hive 1500 ud, men hun skal nok finde pengene, for hjem det skal katten ihvertfald.

• #15   27. jan 2007 gid jeg havde pengene og pladsen, men har lige taget imod de 3 main coon, der var i marked, dem der søgte nyt hjem pga deres gamle var brændt ned, glæder mig rigtig meget til de kommer, så har jeg 6 styk. og de er velkommen til at snakke lige så meget de har lyst til her hos mig.

er der ikke nogen der kan købe den, sæt en annonce i marked og se om den ikke kan redes, jeg ville gerne men som sagt kommer der 3 styk hjem til mig på torsdag.

• #16   27. jan 2007 Annette>>> Du ka tro jeg osse tænker meget på opdrætteren :-))) Øv hun må ik ha det godt li nu

• #17   28. jan 2007 hvor befinder katten sig?
    vil hun sælge den til andre?

• #18   28. jan 2007 Ej altså... stakkels lille kat smiley
    Send ham hjem til mig, så kan han og min Anton lave et kor - Anton snakker også meget, men det er da bare hyggeligt smiley

Gitte

• #20   28. jan 2007 jeg har loige haft en voksen kat til salg, hun er solgt, og jeg har en henvendelse fra en der ønsker sig en voksen mco, gerne to, hvis det er kan jeg videre formidle oplysningerne, det lyder som et kanon hjem, hvis det var noget, kan du så ikke søge venskab, så kan vi snakke videre om det.

MVH
    Heidi

• #21   28. jan 2007 Jeg ved det er en NFO, men de ligner jo for folk der vil have en hyggekat, så det var da måske en mulighed

• #22   28. jan 2007 kan i ikke starte en indsamling??? det har jeg været med til på HG med en hvalp der skulle aflives. der var vi 4 der gav 125 kr hver og jeg havde hvalpen i pleje i julen indtil at der var nogle venner som købte ham.

• #23   28. jan 2007 det lyder også som en god ide katten kan jo sælges videre og så kan folk få pengene tilbage hvis det er.

• #24   28. jan 2007 ja vi behøver jo ik være ret mange, hvis vi gav 100 kr hver. måske opdrætter kan skaffe 500 kr??? eller hende damen vil gå ned i pris

• #25   28. jan 2007 Opdrætteren har allerede et hjem til katten.
    Enten kommer den hjem til hende selv og bliver der, eller også kommer den over til en anden opdrætter og bliver der ;-))

Hun skal nok finde pengene, det er såmænd ikke derfor jeg skrev som jeg gjorde. Hun ville bare gerne have det med, at den nye ejer havde krav på at få de 1500 tilbage, eftersom hun kun havde haft katten i en måned.
    Jeg ved ikke om hun er interesseret i en indsamling, men jeg vil da gerne forhøre mig ad.

• #26   28. jan 2007 Hvis der bliver en indsamling vil jeg da gerne hjælpe.

• #27   28. jan 2007 Jeg ville da gerne låne hende pengene til at købe ham tilbage... ville da også gerne købe ham, hvis det var noget jeg måtte...

Syntes hende damen er helt gak i låget...
    Herhjemme er kattene ret stille, så det kunne da være helt rart med en snakker i flokken...

• #28   28. jan 2007 Nå øv... overså lige det Anette O skrev...

• #29   28. jan 2007 Hvis vi kan støtte op med en indsamling - så er jeg også med!! smiley

Kattens ve og vel er første prioritet!
    Og sådan en dejlig, rask og snaksaglig misser, skal nok gøre glæde i et andet hjem og få det som blommer i et æg :o)

• #30   28. jan 2007 Jeg er helt med på en indsamling, hvis det bliver aktuelt. Jeg kender også opdrætter og jeg ved at hun både er seriøs og ansvarsfuld.
    Jeg mener ikke, man kan være bekendt at bruge denne tråd til; endnu en gang at "bonke" registrerede opdrættere oven i hovedet. Især ikke, når man sælger killinger uden kontrakt. Det er nemlig et regulært brud på købeloven og den SKAL man overholde uanset man sælger killinger med eller uden tavle. smiley

• #31   28. jan 2007 Hvordan kan man dog tænke på det? Jeg tror damen vidste ikke noget om, hvordan katte er. Hun skulle da hellere har købt sig en bamse. Hvad er detforfærdeligt, at man hører hele tiden om sådanne ting. Håber at de findes en løsning.

• #32   28. jan 2007 helt enig med Lone *S*

Kommentér på:
aflives fordi han snakker ????? :(

Annonce