{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.302 visninger | Oprettet:

hvor finder man killinger {{forumTopicSubject}}

jeg leder efter en killing, en lille dame. Og derfor sidder jeg hver dag og læser guloggratis, dba og herinde. er lidt ude efter noget bestemt. og det kniber noget med at finde
men er der an katdre steder?

er ikke interessert i racekatte.
tjekker også internatterne, men de er ikke så nemme når man har mere end 1 kat. for ellers er det jo bedre.
men den kommende kommer igennem hele dyrelægetjekke, neu. mm.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor finder man killinger
  • #1   25. jul 2017 er ikke på fb

  • #2   25. jul 2017 Det ville være en god idé at give lidt flere informationer om dig selv. dit antal af andre katte osv. smiley
    Hvis du er villig til at køre lidt for det, så har jeg faktisk plejekillinger til salg. Har pt. 2 tilgængelige, men der kommer nogen på fredag og kigger på den ene, og så har jeg en yderligere interesseret, men jeg giver ikke folk lov til at reservere før de har været på besøg, hvor jeg så kan se om der er kemi. Så tager de hjem, hvor vi begge lige tænker over det, og så kan vi så aftale om det skal være dem eller ej.


  • #3   25. jul 2017 Du må beskrive nærmere, hvad du søger, når nu du søger noget specielt smiley

  • #4   26. jul 2017 Gisp Anja, har du ikke nok i de 13 katte som du har nu smiley
    Jeg er dog ikke ét sek. i tvivl om , at de alle har det dejligt meeeen som min tidligere dyrlæge sagde til mig....Anne-Mette, du kan ikke redde dem alle smiley og det var efter, at vi købte 2 stk fra Fyns Internat smiley smiley


  • #5   26. jul 2017 Min ven katten Odense, Nørre Lyndelse Vej 2
    15:00-17:00


  • #6   26. jul 2017 min ven katte: desværre her kommer jeg aldrig mere. kan godt anbefale dem til andre. helt sikkert. Men jeg tør ikke at komme der ind. for jeg kommer ikke væk igen. jeg stoppede der fordi man ikke have noget fritid. overhovedet. derfor var jeg hos kv i 6 år, hver dag. da de lukkede smuttede jeg. så hvis jeg kommer der igen, ja så bliver jeg lokket til at lige skulle passe internat mm.


    ja jeg har 13. Og ?
    jeg forsøger IKKE at redde nogen. faktisk er det jo ikke mit job - der findes internatter.
    jeg har dog brug for at der kommer noget mere ro på flokken. har mest hankatte, og kun 2 hunkatte nu. så der er meget mandehørm her. vil helst have halvt af hver. sådan at pigerne kan styre drengene lidt.


  • #7   26. jul 2017 det jeg søger:
    1 blåtortie med hvidt.
    ikke langhåret
    killing: tør ikke at tage en voksen ind pga Kalle.


  • #9   27. jul 2017 siger hvem?

    det er jo MIN EGEN sag om hvor mange JEG kan klare. vælger jo katte som kan klare det.


  • #10   27. jul 2017 Du ønsker mere ro i flokken og så får du nyt medlem til??
    Det forstår jeg altså ikke........skaber det ikke mere uro, når en fremmed kat kommer til?


  • #11   28. jul 2017 måske i de første 14 dage..
    jeg kender mine katte rigtig godt


  • #13   29. jul 2017 kalle er nu en sød kat, men har sin egen mening om tingene. jeg fik ham som 5 mdr og her bestemte han over sin mor samt 2 andre voksne katte.
    så det skal være en som kan sætte ham lidt på plads.

    desuden kunne jeg rigtig godt tænke mig at prøve at få en killing. den eneste er pyrus. ellers er det 14 år siden at jeg har haft en lille killing.

    ærlig talt så blander jeg mig nu hellere ikke i hvor mange I har, eller hvordan I har dem.
    jeg SPØRG EFTER STEDER HVOR MAN KAN KIGGE PÅ KILLINGER - IKKE jeres meninger om hvordan jeg har katte. Eller for den sags skyld hvor mange jeg vælger at have.
    jeg sætter mig ind hvad MINE katte har brug for.
    og lige nu mangler jeg en som kalle vil kunne lege lidt sammen med. men samtidigt skal det være en hunkat for at der kommer mere harmoni i flokken.

    Så med mindre I har et sted , ja så hold jeres meninger til jer selv. Tak. for det gider jeg nemlig IKKE at blive ved med at svare på. Det får mig nu hellere ikke til at ændre holdning.


Kommentér på:
hvor finder man killinger

Annonce