{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger billige kradsetræer/kattemiljøer
  • #1   1. feb 2007 tak... det vil jeg prøve... smiley

• #2   1. feb 2007 Hej Lærke...

Jeg gjorde det at jeg holdte øje med Macca.dk i nogle dage, og derefter kunne jeg byde på kradsetræerne... Det gjorde jeg for at se hvad de løb op i, og hvad jeg så ville byde.. Jeg fik mit til 320 kr.. Så hop ikke bare på det første men kig lidt omkring, før du slår til.... *S*

Held og lykke...

• #3   1. feb 2007 fordelen ved www.avifauna.dk er det ligger ved grænsen, har selv købt mit ca.1.60 m høje krassetræ der til den meget rimlige pris af 465 kr. Jeg købte det da vi alligevel var på gennemkørsel el. indkøbstur i kbh.

Der er også www.zooplus.de, hvis du er god til tysk, de sender eftersigende alt for en 50'er, som jeg har forstået det. Men check endelig liiige inden du får bestilt et ton tungt krassetræ hjem smiley

• #4   1. feb 2007 maxizoo har også et ret lækkert et på tilbud i denne uge til 500 kr

• #5   2. feb 2007 Tusind tak for de gode sider, har allerede et godt øje til nogle stykker jeg har fundet... Så inden længe skal mine misser nok få noget at klatre på :)... tak... Hilzen Lærke...

• #6   3. feb 2007 apropo kradsetræer. Vores to katte har et alm. træ med hule og platou øverst -ca.1,5 m. Buffas er så begyndt at kradse tapet af i gangen og der har vi så hængt et stykke kradse-halløj ud, men han bliver ved. Mangler de mon et mere interssant træ eller er det bare unoder????

Kommentér på:
Søger billige kradsetræer/kattemiljøer

Annonce