{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.130 visninger | Oprettet:

Mette E
Mette E
Tilmeldt:
27. aug 2005
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 18

Opdrætter/ejer af hellig birma {{forumTopicSubject}}

Hejsa

jeg søger nogen personer der kan/vil hjælpe mig, sagen ligger der vi har 5 chihuahua hunde.

mig og min mand har i en del år kigget langt efter racen Hellig Birma...

men hver gang tænker jeg vil det gå med hundene, en chihuahua har jo udstående øjne.

men samtidig ønsker jeg bestemt af kunne være ejer af en hellig birma, på grundlag af de ikke gør hinanden ondt, så helst hvis de med tiden kunne ligge og putte sammen.

Så er det måske en mulighed af finde en opdrætter af dem der ligger meget tæt på os, så vi kan besøge dem rigtig tit med hundene...

el hvordan, råd søges.

samt nogen folk der ved noget om det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdrætter/ejer af hellig birma
  • Mette E
    Mette E Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 18
    #1   3. feb 2007 Glemte helt, det skal være med stamtavle, da jeg håber af kunne udstille den som jeg gør med hundene, det er ikke et krav den skal udstilles, men man håber vil altid

  • #2   3. feb 2007 Tage evt en snak med hende her...

    http://www.silkycatz.dk/

    ved ikke hvad hun har af regler.. men det er da et forsøg værd...

    Hun er også herinde og hedder Prinsessejulie...

    Held og lykke..

    Naja


  • Mette E
    Mette E Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 18
    #3   3. feb 2007 Tak Naja.

    har med det samme skrevet til hende


  • #4   3. feb 2007 Og jeg har svaret smiley Men bor jo desværre ikke i nærheden...

  • #5   3. feb 2007 Hvis du er ude efter en sød og blid kat, så ta dog en Ragdoll.
    Mine kan ikke engang gøre en mus fortræd, og jeg har små hunde.
    Kærligere kat fås næppe, hvis opdrætter ved hvad der skal opdrættes mod, og ikke bare opdrætter da de tror der er penge i racen.
    En Ragdoll med det hele koster til kæl 4000,- ligegyldig farve.
    Nogle opdrættere vælger at sælge killingen neutraliseret, hvilket selvfølgelig får købspris op, men den skulle jo alligevel neutraliseres, og opdrætter kan nok gøre det billigere en køber.

    Held og Lykke med katten
    Anne


  • #6   4. feb 2007 Tja jeg anbefaler nu en hellig birma, de er også super kærlige smiley

  • #7   4. feb 2007 Drille drille.......drille, en ragdoll er en ups-birma, så deres sind er meget lig hinanden smiley

    Nå men for at svare dig på dine spørgsmål.
    En Birma er ikke agressiv og går ikke til angreb på dine hunde, så du kan roligt anskaffe dig et pragteksemplar.
    Der er flere opdrættere på Fyn og hvis du orker at køre over Lillebælt, kan du finde rigtigt mange opdrættere i Jylland også.

    MEN jeg tvivler på, at en opdrætter lader dig komme ind i katteriet med dine hunde, hvilket jeg nu også ville synes var et lidt "underligt" spørgsmål.

    Jeg tror du skal finde en opdrætter, der i forvejen har hun, på den måde er kattene vant til at omgås andre 4-benede, der lugter anderledes smiley

    Når du skal kigge efter killinger er der lige et par links her:
    www.birmaringen.dk og www.birma.dk på begge sider finder du liser over de killinger der er til salg i øjeblikket, du kan jo også kigge på www.killingelisten.dk.

    Hvis du har yderligere spørgsmål, så hold dig ikke tilbage, der er ikke noget opdrættere hellere vil, end at snakke om deres race smiley


  • #8   4. feb 2007 Hov glemte lige, jeg har sørme da også lige fået killinger smiley

  • #9   5. feb 2007 Hejsa.

    Vi har lige købt en lille chihuahua på 1 kg. og vi har maine coon opdræt 6 voksen katte den største på 9 kg. og vi har ingen problemer haft endnu, og de har aldrig set en hund før, held og lykke med køb af hellig birma.

    MVH Gitte.


Kommentér på:
Opdrætter/ejer af hellig birma

Annonce