{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

Hun har det fint nu :) {{forumTopicSubject}}

Mange tak for de mange gode råd omkring Røskva's nervøsitet.

Nu har hun været på penicilin siden i mandags, og vi kan allerede mærke en STOR forbedring i hendes humør, sult osv. Hun har taget 100 gr på nu af de 200 gr hun havde tabt og hun er mere vågen, legesyg og drillesyg smiley

Jeg har snakket med dyrlægen her fredag, for lige at fortælle om den store forandring vi synes at vi kunne mærke på hende. Vi er kommet frem til at hendes ustadighed, vægttab osv. nok primært har skyldtes virussen, og ikke nervøsitet over Alrune's ankomst i familien. For hun er helt nede nu og hun ser bare generelt bedre ud i vores øjne. Nu glæder vi os til at komme til tjek med hende her om 2 uger og se om dyrlægen vil give os ret smiley

Så PUUUHA en sten er lettet fra mit hjerte mht det med at vi skal have hvalp og hvordan det vil gå med Røskva og den. Vi har taget rådet til os om at have nogle af de der nødhjælpsdråber hjemme, så kan vi altid tage dem i brug, hvis detskulle blive nødvendigt af den ene eller anden grund. Vi vil nok ikke give os i kast med at bruge en Feliway med det samme når hvalpen kommer, men hvis vi skønner det nødvendigt vil vi skaffe den.

Så nu vil vi glæde os over at den Røskva vi kan huske er her igen smiley Og hun leger med Alrune og tonser rundt OG har for første gang i flere måneder idag spist råt kød igen! Lidt hakket oksekød, som hun ellers altid har elsket.. Så we're on the right track again...

jeg ville bare ønske at vi havde tænkt på at det evt. kunne være en virus først, istedet for bare at give Alrune's ankomst i familien skylden med det samme.... så havde Røskva sluppet for at gå rundt med en virus i over en måned!

Men nu ser vi frem af og vi har lært af vores fejl.. Så nu glæder vi os til hvalpen ankommer herhjemme, samtidig med at vi træner klikkertræning med begge kattene smiley

Her er forresten links (hvis det skulle være nødvendigt) til de foregående indlæg...

http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=18795
http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=18689

Knus og tak for hjælpen fra Cemile og David


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun har det fint nu :)
  • #1   4. feb 2007 neeej, hvor er det dejligt at høre. glæder mig på jeres vegne da det er tydeligt at i holder meget af kattene, og gør mange overvejelser omkring dem.... og så er det selvfølgelig altid dejligt med godt nyt smiley

  • #2   4. feb 2007 Åh,det var godt at høre ;-)))
    Håber at bedringen holder sig og at hun igen tager på som hun skal...
    Forsat rigtig god bedring med hende ;-)) !!


  • #3   4. feb 2007 Søde Cemile... hvor er det skønt at høre, har jo gået og tænkt lidt på jer ( det kan man jo ikke lade være med).
    Så lyst tingene nu er blevet: svar på din prøve, praktikplads, og nu din dejlige Røskva er i betydelig bedring... gid solen vil blive ved med at skinne over jer smiley


  • #4   4. feb 2007 Ja det er så skønt at hun er "tilbage" igen. Og mere drillesyg end nogensinde før! Jeg har fået en stor buket blomster idag af kæresten (vi har 3 års dag) og jeg bliver nødt til at slæbe den med mig xD da hun ellers prøver at splitte den ad og spise den.. og vi skal ikke have nogen syge katte herhjemme med planteforgiftning ^^

    Mht til sterilisation hælder vi nok stadig til det, MEN vi vil lige tage en snak med hendes opdrætter om det, da opdrætteren selv har en STOR hankat (Røskva's bedstefar), som de første 4 år af hans liv lignede en vandrende pind... Og nu er han en STOR muskuløs hankat på 8 kg. Opdrætteren mener at Røskva er hans udtrykte billede af hans unge dage xD Så jeg tror at vi vil se tiden an, da hendes linier er meget langsomt udviklede.
    Mht. til temperamentet som vi var bekymrede over, må jeg nok sige at vores bekymringer er væk nu. Hun er tilbage i sit gamle leje, hvor hun de første 5 min når vi har gæster er tilbageholdende, men så skal der også snuses smiley Røskva er en familiekat og ikke en kæmpecharmør der blander sig med det samme.

    Så vi er forundrede over den store forandring 5 dages penicilin kur kan gøre...

    Hmm, hvis I ikke helt forstår det, så er jeg frisk på at forklare mere ^^ Sidder med 2 katte der prøver at æde min buket og som bare ikke vil tage nej, som en mulighed... så det er lidt distraherende smiley

    Ann Resen D: ja, det er skønt som det hele pludseligt flasker sig smiley Svar på prøven, elevplads, røskva's bedring og vores hvalp som er født nu smiley :D 1 april ankommer hvalpen her hos os smiley


  • #5   4. feb 2007 Nej Hvor er det dejligt at høre hun har det bedre Cemilie smiley

    Og Tillykke med hvalpen hvornår blev han født?? Med hensyn til feliway så har jeg en flaske stående i må få, så kan i evt hente den når i skal hente hvalpen, bare så i har den hvis det skulle blive nødvendigt smiley jeg fik nemlig ikke brug for den alligevel og den skal jo ikke gå til spilde..


  • #6   4. feb 2007 Nadja L: Jo det vil vi da tage imod med kyshånd smiley Mange tak for det smiley Og så kan vi jo også se dine smukke hunde smiley

    han blev født her d. 31 jan smiley Der blev født 3 hanhvalpe, men vi har endnu ikke taget en beslutning om hvem af dem der skal være vores... Vi har førstevalg, og har besluttet at vi sammen med opdrætteren vælger det når de er 4-6 uger gamle smiley Så kan vi også begynde at se lidt mere af deres personlighed smiley


Kommentér på:
Hun har det fint nu :)

Annonce