{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
504 visninger | Oprettet:

opkast? {{forumTopicSubject}}

siden jeg er begyndt og købe wiskas tørfoder, er Emma begyndt og kaste op, hun får ikke mere en hun pejler, før fik hun dåsemad, da hendes killinger stadigvæk var hos hende, men så da de skulle ud til deres nye familier, dagen efter en siste killing var flyttet, mivja hun pluslig højere end hun pejler, og så brækkede hun sig på gulvet 3 dage, mange siger jeg giver hende for meget og spise men det synes jeg ik?
nogen der måske kan give et råd?

- tina :']

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opkast?
  • #1   11. feb 2007 okay, hvor får man det henne :'] ?

• #2   11. feb 2007 Øvøv,så er whiskas "på færde" igen...
    Det duer altså bare ikke som mad...

• #3   11. feb 2007 hehe tak, kun det bedste for tejener emma smiley

• #4   12. feb 2007 Mine katte kastede også op da vi gav dem Whiskas.
    Vi gik til vores dyrlæge som sagde noget med at der var for meget magnesium i, så det kunne ødelægge kattens blære osv.
    Så nu får de Royal canin, og det elsker de! smiley

• #5   12. feb 2007 okay, skal jeg os snart ud og købe, har kun hørt godt om det, er det sådan noget dyrt noget?

• #6   12. feb 2007 jeg ved ikke hvad der er galt med katte idag fister er også begyngt at kaste op når hun får tørkost og der følger gerne noger diare med men vi er lige pt gået over til lidt våd mad og ingen hemlighed at det er wiskas det er lige hvad vi har stående og de får også lidt godt leverpostej så længe vi gør det holder hun det nede skal siges at der er RC tørfoder vi har fodert med så indtil hun har det bedre står den på vådmad og når det wiskas vi har er væk vil vi prøve noget fra dyrhandleren

sorry at der ikke er , og . dem er jeg ikke så gode til at smide

smiley martin

• #7   12. feb 2007 glemte lige at vi havde en stor dren på godt 5 kilo som var en blanding af en huskat og en norsk skovkat han levede at wiskas og pussy i den ti vi havde ham og han var dejlig og ikke over eller undervægtig og dyrlægen sagde at han var flot når han var til tjek vi giver så vores 2 dejlige misser RC og synes ikke vi bestiller andet end at rende til dokter dyr

• #8   12. feb 2007 Dren = dreng

• #9   12. feb 2007 ja det er jo lige det håber da vi kan gå over til tørfoder igen på et tidspunkt men så bliver det ikke RC lige nu har vi ca 6-7 kilo kitten 34 stående som fister får da hun muligt er med killinger men hun kaster det hele op og dokter dyr siger vi skal foder i nogen tid med noget vådmad

• #10   13. feb 2007 Vores katte får Hill's, da Victor har tendens til urinvejskrystaller. Det er faktisk ikke dyrere end så meget andet foder, hvis man regner på mængden katten skal have at spise. 10 kg koster 429,00 kr og så kommer der altså ikke så meget ud i den anden ende, som af supermarkedsfoder. På den måde spares der i kattegrus.

Kommentér på:
opkast?

Annonce