{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
537 visninger | Oprettet:

Opdatering på Felix {{forumTopicSubject}}

Ja som de fleste af jer ved så har Felix været inde og få fjernet et stykke plastik i maven, og bedst som vi troede alt gik bedre så gik det tilbage igen.. Felix kan ik spise alm tørfoder da hans slimhinder i mave og hals stadig er hævet efter den tur med musen, så han får nu Hills prescripsion recolevans foder opløst og sprøjtet ind i munden med en engang sprøjte.. dyrlægen sagde at vi ik skulle regne med at han var helt ovenpå igen før om 1 måneds tid.. han er stadig meget afkræftet og ligger meget i hans kurv.. men her til aften fik vi da klemt 30 ml mad i ham..
Det er hårdt at se sin lille skat sådan.. men vi må tage 1 dag af gangen.. glæder mig bare til han hopper rundt og åbner døre og skuffer igen så jeg er ved at blive tosset.. troede ik man kunne savne deres unoder.. *Gg*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opdatering på Felix
  • #1   12. feb 2007 Tak skal du ha.. ja hovedsagen er at han stadig er her.. han havde været i livsfare under narkosen så jeg er mere end lykkelig for at ha ham herhjemme.. nu skal han bare ha en masse kærlighed og pleje så han kan komme ovenpå

• #2   12. feb 2007 Puuuha Winnie. Som om I ikke har oplevet nok, så kommer dette oven i.

Føler med jer...

Jeg krydser fingre for at han kommer sig igen - og det meget snart.

Mange tanker herfra...

• #3   12. feb 2007 Winnie sikke da en omgang den stakkel har været igennem.
    Det er frustrerende de første dage, hvor ens kat ikke vil spise og man synes ikke de får nok. Jeg har prøvet det og det var ikke rart. Men tro mig, lige om lidt (nogle dage) får han appetitten tilbage og får lyst til at spise........når det sker, så gør du med garanti som jeg gjorde....græd af glæde.
    Du lader os få en opdatering en gang imellem ikke?

• #4   12. feb 2007 Jeg tænkte lige på...

Har du A/D ?? Det er rigtigt godt til katte der ikke lige får det den skla have - specielt katte der lige har været igennem en operation.

Det giver mere "pang" hvis du forstår.. Der er mere protein og fedt end normalt, men det er for at katten får det den har brug for, når den i forvejen er småtspisende.

• #5   12. feb 2007 Anette.. har fået noget specielt mad fra dyrlægen han skal ha.. det hedder Hills Prescription Diet i/d det er for katte der skal komme sig efter de har haft oplastning osv..

• #6   12. feb 2007 okay..
    Håber ihvertfald han kommer sig hurtigt. For alles skyld.
    Det er så umådeligt frustrerende når ens dyr ikke har det godt...

• #7   12. feb 2007 Lone J.. Ja det er frustrende.. man gør alt man kan men intet hjælper.. det eneste man kan gøre at give man en masse pleje og kærlighed.. ja kender godt følelsen.. sad osse og roste ham helt til skyerne da jeg fik 1 sprøjte mad i ham her idag..

• #8   12. feb 2007 Anette.. ja det gør så ondt på en når man ser sine små elskede dyr lide.. får ski hellere ik særlig meget søvn for tiden.. skal hele tiden tjekke om han er oki.. både mig og min mor går og nusser om ham, så han mangler ihverfald ik opmærksomhed *Ss*

• #9   12. feb 2007 Der er ingen tvivl om, at dein kat får i/d fordi det indeholder rigtigt mange fibre, hvilket vil få hans tarme i gang igen.
    Men jeg synes, ligesom Anette, at a/d er et godt tilskud, fordi det netop er til katte der skal komme sig og som giver lige præcis det "Pang" der skal til.

• #10   12. feb 2007 Lone J.. oki vil da lige prøve at høre dyrlægen om han ik osse skal ha det så.. han får normalt kun Regal Cat bites fra dyrlægen..

• #11   12. feb 2007 Nu i siger det så tror jeg faktisk den dåse vi åbnede tidligere i aftes var a/d.. vil da lige løbe ud og tjekke.. der stod ihvertfald til katte der skal komme sig..

• #12   12. feb 2007 Ja det var a/d han fik tidliger.. han har stadig lidt over ½ dåse tilbage af det..

• #13   12. feb 2007 Winnie super. Det blander du bare halvt vand halvt a/d...vandet skal være lunt. så skal du se løjer smiley

• #14   12. feb 2007 Lone J.. ja var osse sådan vi fik besked på at han skulle ha det.. håber da snart han springer rundt igen så hehe..

• #15   12. feb 2007 Sikke da en omgang det lille pus har været igennem...

Kender udemærket det med at græde af glæde når de spiser lidt..

Kommentér på:
Opdatering på Felix

Annonce