{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
945 visninger | Oprettet:

Omplacering? {{forumTopicSubject}}

Jeg bliver nok nød til at tage den sværeste beslutning nogensinde.
I forbindelse med at mit helbred ikke er det bedste og jeg har "mange" ting jeg skal gøre/klare, så føler jeg ikke at jeg har tid eller overskud til at give Angel det hun fortjener.

Hvordan kan jeg bedst sikre mig at hun får en fantastisk ejer/familie, jeg har heldigvis god tid til at finde en og hvis ikke jeg finder en så må jeg bare få tingene til at hænge sammen på en eller anden måde.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Omplacering?
  • #1   5. okt 2017 Jeg ville tænke over om personen har erfaring med kat, så Angel ikke havner i et hjem, hvor de så finder ud af, at de ikke kan tåle at have hende eller at det er for stort et arbejde. Jeg ville også have at vide at, hvis Angel skal til en lejlighed, at der er tilladelse til at måtte have kat. Jeg ville så høre de nye ejere om hun skulle være indekat eller om Angel også skulle ud. Der er jo nogen der har deres katte ude om dagen og der er nogen der mener at katte, skal være til friløb. Og jeg ville også hører om, hvad der ellers er i husstanden, så som andre dyr, f.eks. hunde og om hvor mange småbørn, der er. Det ville ihvertfald være ting jeg gerne ville vide noget om.

  • #2   5. okt 2017 Hun er heldigvis en nem kat, det eneste krav jeg har er at hun skal være indekat.

    Jeg er bare så bange for at hun ender hos de forkerte mennesker, hun fortjener det bedste.


  • #3   6. okt 2017 brug din mavefornemmelse. og stol på den. så skal det nok gå

    og så er hun da en smuk mis


Kommentér på:
Omplacering?

Annonce