{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
362 visninger | Oprettet:

De markerer... hjælp... {{forumTopicSubject}}

Hejsa allesammen...

Det kan godt være at jeg spørger lidt dumt, men håber selvfølgelig at der er nogen der kan hjælpe alligevel.

Jeg har 2 katte, Nimbus hunkat på 6½ år og så Lis hendes killing fra i sommer.
Problemet er at de ikke rigtig kan enes og derfor markerer/tisser en af dem rundt omkring i huset. Jeg har ikke taget nogen i gerningen endnu, jeg har kun haft æren af at tørre op efter det.

Det skal siges at de begge er meget dominerende typer.

Så er det jeg gerne vil vide om nogen af jer har eller har haft et lignende problem, det er jo to hunkatte og jeg har ikke været ude for det før...
Skulle der være nogen med gode løsninger eller råd omkring det er de meget velkomne med dem.... for det her griseri kan jo ikke forsætte....

Håber på nogle svar......

Janni

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De markerer... hjælp...
  • #1   26. feb 2007 hmm... Nej de er ikke steriliserede, så måske er det der skoen trykker.... men puha det er trælst....
    Jeg synes ikke lige jeg kan finde pengene til at få dem steriliseret lige nu, så måske bliver jeg nødt til at komme at med killingen.... det er lidt trælst.
    Men vi har også tidligere prøvet at have andre katte sammen med NImbus, det er aldrig rigtig lykkedes, hun bliver vildt mærkelig og tvær. Så måske er hun bare ene kat.

Matilde J: det er bare i orden...

• #2   26. feb 2007 Christina: Det er ikke fordi jeg ikke har råd til at have mine katte, ville da bestemt sørge for dem hvis de bliver syge, det har jeg altid gjort... Du kender ikke min baggrund og kan da ikke dømme folk på den måde.... Jeg har brugt over 15000 på mine katte inden for de sidste 2 år og alligevel mistet 3 af dem, så kom ikke med den slags beskyldninger. Du ved da ikke hvorfor jeg ikke lige kan finde pengene pt. Der findes nogle mennesker der altid er i uheld, jeg må bestemt være en af dem, et tag til et hus og 5 gange tandlæge kan vist tage pusten fra hvilken som helst ellers så sund økonomi.

Grunden til at jeg siger at jeg muligvis må komme af med den ene, er da fordi det højst sandsynlig er det bedste jeg kan gøre for kattene som det ser ud nu. I øvrigt var det aldrig meningen vi skulle beholde hendes killinger da de ikke var planlagt, men skete pga. en opkastet p-pille.
    Men Christina du er jo åbenbart ekspert og gør aldrig noget forkert kan jeg regne ud.... du er jo en helt...

Men ellers tak for de fine svar... og fordi i lige gad at bruge tiden på det...

Janni

• #3   26. feb 2007 Jeg skriver i øvrigt også bare at jeg ikke lige har råd nu, men ikke at det bliver sådan i al evighed, læs det dog flere gange, måske har det en anden end den du lige tror du får ind i hovedet første gang..... Arj jeg bliver simpelthen så gal når man bliver dømt på den måde, får lyst til at kalde folk en masse grimme ting, hvilket jeg dog afholder mig fra........

• #4   27. feb 2007 Ja jeg har fulgt jeres råd og anskaffet eller i hvert fald bestilt p-pillerne så må vi håbe det hjælper indtil de kan blive steriliseret...
    Måske kan det også hjælpe på Nimbus´s humør smiley så hun i det mindste kan tolerere Lis....

Kommentér på:
De markerer... hjælp...

Annonce