{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
492 visninger | Oprettet:

tandskifte? {{forumTopicSubject}}

hejsa
Min hunkat, Daisy, er snart 5 måneder og ved at skifte tænder...jeg har set en af de nederste hjørnetænder falde ud og den er fint vokset frem den nye, men så har hun gået og klynket en del den sidste dags tid (og i nat) og tænkte at det msåke var tænderne så jeg kiggede lige på dem...og så opdager jeg at foran de spidse hjørnetænder foroven er den nye tand vokset halvt ud, tæt op af de gamle (på begge sider) og det ser godt nok noget mærkeligt ud...og jeg kan da godt forstå hvis hun klynker over det da det da må stramme...

men vil bare lige høre om nogen har oplevet noget lignende, or sådan var det slet ikke da mille skiftede tænder (tror jeg)...Eller burde jeg være bekymret over denne besynderlige måde at skifte tænder på???

mvh imoller

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af blandingsbatteri i bad 500 kr.
  • Reparation af klippo plæneklipper. “ rekyl” og snor mangler efter sigende. + tjek 900 kr.
  • Reparation af taginddækning / tagfals ved tagvindue (2 små steder) 1.200 kr.
  • udskiftning af lås 530 kr.
  • Rengøring 2.300 kr.
  • Problem with wanshing machine, probably with the door (Bosh, error -61) 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tandskifte?
  • #1   26. feb 2007 hej..

den nye og gamle hjørne tand kan godt sidde op ad hinadnen nogle dage,, både i over mund og undermund.. Men hvis hun får betændelse må du lige til dr. dyr

mvh sanne

• #2   26. feb 2007 ok det er i hvert fald en lettelse at det er normalt...blev helt bekymret for om jeg nu skulle ind og hs rykket dem ud på hende eller sådan noget..
    Og bare rolig, de får skam guf nok til at hun ikke sulter, hvis hun ikke kan spise tørfoderet..
    Tak for jeres svar, nu er jeg mere rolig...

mvh Ida

Kommentér på:
tandskifte?

Annonce