{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.332 visninger | Oprettet:

Nyresvigt..... {{forumTopicSubject}}

Vores lille Trille mis har i dag, fundet indre ro og fred og kommet til et sted hvor hun kan ånde og lege og spise. Hun fik konstateret for højt nyretal og sukkersyge i torsdag d. 22. februar.
Vi havde tage hende til dyrlægen, fordi hun havde tabt sig så voldsomt på ingen tid og hun spiste næsten ikke noget. Vi kunne heller ikke forstå at hun gik fra at være renlig til urenlig. Bare sådan lige.....
Hun kom til dyrlæge, fordi vi var bange for at det var katteaids. Men det var det heldigvis ikke.
Dyrlægen var flink og sagde vi bare kunne ringe og komme derover på en akut tid, når det var tid.

Grundet snestormen kunne vi simpelthen ikke komme afsted. Langt om længe tøede sneen og vi ringede og fik tid med det samme....
Hun vidste på forhånd at nu var det slut, og allerede i går aftes gjort hun sig klar til at sov stille ind. Vi fik sagt farvel til hende og indstillede os på at nu var det slut.
I dag (28.2.2007) da vi stod op, lå hun stadig i samme stilling som aftenen forinden.
Vi tog afsted til dyrlægen, hvor hun fik lov til at sove stille ind. 10 sek efter indsprøjtningen, var hun allerede kommet til bedre sted.

Kære lille Trille mis. Din historie er fortalt videre og delt med andre som har den samme kærlighed til katte og misser som dig.
Vi vil savne dig og vil altid mindes dig. Kære Trille. R.I.P. og må roen og freden være med dig.

Love dine sørgende familiemedlemmer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyresvigt.....
  • #1   28. feb 2007 Sikke en trist læsning. Det gør mig ondt

    R.I.P. Trille :((


  • #2   1. mar 2007 Suk.. Endnu en død mis fra KG :,o(.. Men da i det mindste godt hun fik fred.. Det gør mig ondt for jeg

  • #3   1. mar 2007 Det er en svær stund at skulle sige farvel i så en ung alder. Men hun har fået fred og kommet godt afsted.

    Vi har også midstet en fælles hankat på bare 6 år og det gik meget hurtigt. Det var nyrene der stod af. Han tabte sig voldsom på kort tid og der var ikke noget at gøre end at give ham fred.
    Så vi ved godt hvad det vil sige, når det går så hurtigt.

    Med Venlig hilsen Barbara H.


  • #4   1. mar 2007 vores Iceman fik også nyresvigt der gik en lille uge hvor han tabte sig og en dag vi kom ud i gangen om eftermiddagen lå han på trappen og var gået bort og han var med stamtavle ,,,, han var ikke engang 1 år og vi var ikke klar over dengang at vi faktisk havde garanti men intet andet dyr/kat kan jo erstatte det man har mistet

    Hilsen Martin


  • #6   1. mar 2007 Det gør mig ondt med din kat.. er sikker på at hun render og leger ved regnbuebroen med min Felix og kigger ned til dig

  • #7   1. mar 2007 Det gør mig virkelig ondt. Og hvor er det synd, at hun ikke skulle have lov til at leve et langt og godt liv. Men vi må bare tænke på, at hun nu har fået fred, og har det godt.

    Dette er sempelthen min største frygt, at dette skulle ske for en af mine højt elskede katte. Jeg ville ikke kunne se mig ud af, at skulle miste dem så tidligt og hurtigt.
    Jeg føler virkelig med jer. Det er godt at i har en masse gode og dejlige minder, at tænke tilbage på.



  • #8   6. mar 2007 Snøft snøft...
    Tak til jer alle, som har givet de bedste tanker til Trille. Jeg er sikker på hun har hørt dem og ved hun er savnet og elsket.

    Ligeledes til alle jer, som også har oplevet denne grusomme katteskæbne, så føler jeg med jeg og takker for jeres store medfølelse til mig og min lille Trille.


Kommentér på:
Nyresvigt.....

Annonce