{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.923 visninger | Oprettet:

Katten bider negle. {{forumTopicSubject}}

Jeg har denne utrolige dejlige huskat trunte... som har et lille problem... hun bider negle... jeg har aldrig oplevet en kat gøre sådan før og bryder mig ikke så meget om det... vi klipper hendes klør som vi skal men hun gør det alligevel... er der andre der har oplevet deres katte gøre det??

trunte er en meget rolig kat... yderst kærlig og sådan men omkring kl 22 hver aften er det som om hun bliver besat af fanden selv... hun styrter rundt i hele lejligheden fuldstændig sindsygt... hun væser miaver osv... og hende lille tynde hale bliver næsten 4 gange større... det er nu meget sjovt at se på men synes det er noget underligt noget at det altid sker på samme tidspunkt hver dag... resten af dagen er hun bare stille og rolig og fredelig... hvad kan det mon være??

// Rikke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katten bider negle.
  • #1   1. mar 2007 Kommer hun udenfor til daglig?

  • #2   1. mar 2007 mine bider (renser også negle det er da vist meget normalt

  • #4   2. mar 2007 Rikke.... Du har helt ret(tror jeg).... nogle katte har tendens til at deres negle flækker.... min tiger har det og hvis jeg ikke lige for det set tager han sagen i egen pote og fjerner dem selv..... så hvis du vil have hun holder op skal du måske forsøge at hjælpe med at fjerne dem..

    Knus Naja


  • #5   2. mar 2007 sheba bider også negle, og det lyder bare højt. hendes negle er ikke flækkede, så har endnu ikke fundet ud af hvorfor hun gør. hun har gjort det siden jeg fik hende med 12 uger.
    apropos ræs om aftenen er det er meget normalt. begge mine gør det jævnligt.. selv oskar der kommer ud som det lyster ham. i min familie har vi altid kaldt det besærkergang smiley tror ikke det er et fagudtryk


  • #6   2. mar 2007 Er det ikke meget naturligt?? Hvordan gør katte i naturen?
    De går jo nok ikke lige hen og får en manicure/pedicure... *LOL*


  • #7   2. mar 2007 Vores bider også negle. Jeg tror bare at det er for at pleje sig selv. Ligesom når de vasker sig osv. Sådan har jeg i hvert fald altid tænkt det, og har aldrig set det som et problem.

    Vores tager også nogle gevaldige ture i løbet af dagen. Når de gør det, er det tydligt her hos os at se, at de leger, og skal af med en masse energi. Og tit skal de jo også lige vise sig lidt for deres "mor og far"...
    Så jeg vil mene, at det er helt normalt sådan som din kat er...smiler.




  • #9   2. mar 2007 linda: jeg ville gerne have en kat til men det går desværre ikke...

    vi bor på anden sal tror det er svært at lade trunte komme ud... vi må faktisk ikke have hende her hvor vi bor så vi kan ikke en gang gå med hende i sele... hun kommer tit ud på altanen...det er ikke meget men hun nyder det... smiley


  • #10   3. mar 2007 ...tror bestemt din kat mangler aktivering. "Anfaldne" er vist meget normalt, også udekatte får disse, men der hjælper en tur ude selvfølgelig, da de bliver naturligt trætte og "mætte" af den friske luft samt stimulansen ved at være ude!!. Skal ikke gøre mig til dommer, men synes betsemt man skal overveje om man skal have kat når man ikke engnang må have den hvor man bor??...det bliver jo lidt på kattens bekostning set fra min side!. Neglebidning er skam helt normalt og så længe det ikke tager overhånd, tror jeg ikke du skal tænke mere over det!!!

  • #11   3. mar 2007 Ja.. Det er helt sikkert fordi hun ikke kommer ud og brænde alt sit krudt af.. Har prøvet det selv.

Kommentér på:
Katten bider negle.

Annonce