{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

killing bruger sofa som toilet {{forumTopicSubject}}

vi har været så heldige at anskaffe os en ny lille hun killing vi har to andre han katte i forvejen. men desvære bruger den vores læder sofa som toilet vi har ellers to katte bakker som bliver tømt hverdag. har i nogen gode råd som kan hjælpe os ....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  killing bruger sofa som toilet
  • #1   8. mar 2007 hun er 15uger nu og hun var vand til kattebakke da vi fik hende .det er først begyndt i sidste weekend i starten brugte hun os kattebakken men nu bruger hun sofaen i stedt..

• #2   8. mar 2007 vi giver hende hils eller hva det nu hedder killing foder som vi køber ved dyrelægen..

• #3   8. mar 2007 skal til dyrelægen med hende fordi hendes øjne løber i vand det har det gjort i et stykke tid hun fik dem ellers drybbet da vi fik hende men det er ikke gået væk i nu..

• #4   8. mar 2007 tak for dit bud må købe en i morgen så må vi håbe det hjælper ...

• #5   8. mar 2007 Hej mia.
    Jeg kan ikke lade være med at sammenligne din historie med min, slevom det højst sandsynligt ikke er det samme.
    Vi fik en lille killing sidste år (hankat), og det gik fint de første par uger, men lige pludselig begyndte han at bruge vores lænestol og seng som toilet, og vi gjorde simpelthen alt for at få bugt på det, men intet hjalp. (skal lige siges at jeg har på fornemmelsen at hans problem var stress, da han fik tæv af de andre katte).

Jeg håber virkelig at det hjælper når der bliver skaffet en til kattebakke.

Det kunne være rart at høre om hvordan det er gået efter et stykke tid.

Knus Sanne A

• #6   9. mar 2007 hejsa efter køb af andet grus har det hjulpet og anden bakke bruger den ikke min sofa indtil videre så det er bare dejligt tak for jeres svar.

Kommentér på:
killing bruger sofa som toilet

Annonce