Brækket ben og skyldfølelse... :( {{forumTopicSubject}}
Jeg er bare så ked af det... tuder og tuder...
For nogle timer siden kørte min kæreste på arbejde, og så skete der selvfølgelig det, der ikke måtte ske...
Fordi jeg havde været inde i stuen, og revet nogle plader ned, kom ud i køkkenet igen og satte døren foran hullet ind til stuen, så kattene ikke kunne rende derind og komme til skade, så jeg kunne sige farvel til kæresten...
Da han var kørt og jeg ville vende tilbage til arbejdet nåede jeg kun lige ind i entreen, da jeg så Cassiopaia stå på gulvet, mens døren væltede ned over hende...
Selv om jeg kastede mig derhen, nåede jeg ikke at fange døren, før det ramte hende...
Det, der skulle holde kattene i sikkerhed fra skader, havde nu brækket benet på min lille skat...
I gråd fik jeg fat i min kæreste, så han kunne komme tilbage, og fik ringet til det nærmeste dyrehospital, der kunne tage akutte tilfælde...
Hendes ben var brækket... og på den værste måde muligt...
Hele knoglen var knækket skråt over ved hasen... det vil kræve operation til over 5000 kr...
Jeg tuder nu, bare jeg skriver det... det er min skyld det hele...
Jeg måtte efterlade en bedøvet Cassie, der nu skal under kniven i morgen for at sætte benet sammen med skruer...
Hvor er jeg bare en idiot ikke at sørge for døren var kilet fast med det bræt, jeg altid bruger... bare fordi jeg ikke troede noget ville ske, når jeg skulle ind i stuen så hurtigt igen...
feb 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 83 Svar: 634
Så det skal nok gå, uheld kan jo ske og det er ikke din skyld.
God bedring med hende vi krydser finger for det hele går godt.
mar 2005
Følger: 20 Følgere: 19 Katte: 8 Emner: 16 Svar: 236
Pøj Pøj - god bedring.
mar 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 1 Emner: 12 Svar: 54
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 4 Svar: 320
Guinness brækkede to tæer for nogle år siden, fordi han lavede "en burmeser" og absolut skulle kravle op af en stige, der stod lænet op af en mur. Den var bare ikke stillet i vinkel til at tåle ca. 5 kg kat!! Det passede ikke herren at have forbinding på, men bortset fra en tydelig "klik-lyd", når han kommer gående (fordi der samtidig røg et ledbånd, der holder kloen på plads), har han bestemt ingen mén af det mere.
dec 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 1 Emner: 12 Svar: 85
trøstekrammer herfra og god bedring.
Brækket ben og skyldfølelse... :(