{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
597 visninger | Oprettet:

Brækket ben og skyldfølelse... :( {{forumTopicSubject}}

Jeg er bare så ked af det... tuder og tuder... smiley

For nogle timer siden kørte min kæreste på arbejde, og så skete der selvfølgelig det, der ikke måtte ske...
Fordi jeg havde været inde i stuen, og revet nogle plader ned, kom ud i køkkenet igen og satte døren foran hullet ind til stuen, så kattene ikke kunne rende derind og komme til skade, så jeg kunne sige farvel til kæresten...

Da han var kørt og jeg ville vende tilbage til arbejdet nåede jeg kun lige ind i entreen, da jeg så Cassiopaia stå på gulvet, mens døren væltede ned over hende...
Selv om jeg kastede mig derhen, nåede jeg ikke at fange døren, før det ramte hende...

Det, der skulle holde kattene i sikkerhed fra skader, havde nu brækket benet på min lille skat...

I gråd fik jeg fat i min kæreste, så han kunne komme tilbage, og fik ringet til det nærmeste dyrehospital, der kunne tage akutte tilfælde...

Hendes ben var brækket... og på den værste måde muligt... smiley
Hele knoglen var knækket skråt over ved hasen... det vil kræve operation til over 5000 kr...

Jeg tuder nu, bare jeg skriver det... det er min skyld det hele... smiley
Jeg måtte efterlade en bedøvet Cassie, der nu skal under kniven i morgen for at sætte benet sammen med skruer...
Hvor er jeg bare en idiot ikke at sørge for døren var kilet fast med det bræt, jeg altid bruger... bare fordi jeg ikke troede noget ville ske, når jeg skulle ind i stuen så hurtigt igen...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brækket ben og skyldfølelse... :(
  • #1   14. mar 2007 Åhh nej din stakkel... Op med humøret hun skal nok blive fin igen, min gamle kat brækkede det ene forben 3 steder da hun var 1 år, dyrlægen sagde hun ville få et stift ben og ikke være så mobil men vi ville prøve alligevel, hun fik benet lavet og gik med gips i 6 uger... Hun er lige blevet 9 år og benet er som før det var brækket, det blev helt normalt igen og hun bryder stadig ud alle steder.

Så det skal nok gå, uheld kan jo ske og det er ikke din skyld.

God bedring med hende vi krydser finger for det hele går godt.

• #2   14. mar 2007 Nåe .. Det skal nok blive godt igen.! Vi havde en dejlig kat Svedske, for flere år siden som brækkede et "håndled". -og det blev sat sammen af en "håndkirurg" - og blev rigtigt godt. Hun havde aldrig nogle men efter det, levede i mange år efter, ganske lykkeligt.
    Pøj Pøj - god bedring.

• #3   14. mar 2007 Åhh så uheldigt. Pøj pøj med hende, vil tænke på jer:o) Skriv endelig herinde når de ved noget med hende...

• #4   14. mar 2007 Uheld kan ske for alle. Jeg kan godt forstå, du føler dig skyldig, men det bør du bestemt ikke.....

Guinness brækkede to tæer for nogle år siden, fordi han lavede "en burmeser" og absolut skulle kravle op af en stige, der stod lænet op af en mur. Den var bare ikke stillet i vinkel til at tåle ca. 5 kg kat!! Det passede ikke herren at have forbinding på, men bortset fra en tydelig "klik-lyd", når han kommer gående (fordi der samtidig røg et ledbånd, der holder kloen på plads), har han bestemt ingen mén af det mere.

• #5   15. mar 2007 Øv, øv. Det er synd for jer alle sammen - tænker på jer.
    trøstekrammer herfra og god bedring.

Kommentér på:
Brækket ben og skyldfølelse... :(

Annonce