1.387 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Hjemløs kat hjælp ! Hjemløs kat hjælp !

Her hvor jeg bor, har der det sidste 2 uger været en lille grå stribet kat.. Det lader ikke til at den hr nogen steder at bo og det har jeg det, lidt svært med, da jeg synes alle dyr skal have det godt og et hjem.. Men jeg har desvære ikke råd til en kat mere ellers havde jeg taget den ind, men har desvære ikke pengene til at betale for endnu en kat's dyrelæge regninge ! Men så vil jeg høre hvor man kan aflevere den henne ? Er der nogle steder helst i nærheden af silkeborg !

Håber virkelig nogle kan hjælpe, for har det virkelig skidt med at den skal være der ude.. :o(

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjemløs kat hjælp !
  • #1   15. mar 2007 se efter et dyreinternat.
    i telefonbogen tror jeg der er nogle (:

• #2   15. mar 2007 okay tak for hjælpen..

• #3   15. mar 2007 Inden I beslutter at aflevere katten til et dyreinternat, synes jeg I skal tjekke div. efterlysningssider på nettet, opslag i supermarkeder, dyreklinikker mv.. Det KAN være, at katten har forvildet sig for langt væk hjemmefra.
    Og tag et kig på Kattens Værns hjemmeside! Klik på: "Om foreningen" gå til "Brochurer" , hvor I kan læse brochuren, "Hvad gør man med en tilløberkat".

Hvis det ender med at katten skal på internat, så er
    de nærmeste vist Inges Kattehjem i Horsens og Tingskovens Dyreinternat i Tranbjerg ved Århus.

• #4   15. mar 2007 For resten, sæt også selv fremlysnings-sedler op i lokalområdet. Forhåbentlig melder ejeren sig så.

• #5   16. mar 2007 tinka D: Ved at dem som bor inde ved siden af har sat en sed op i burgsen og den har hængt der i ca. 2 uger måske mere.. Men promlemet er at vi bor ude på landet så folk få bare katte i masse vis og er ofte skide lige glade med dem desvære.. De fleste katte er jo hverken neutraliseret, øremærket, chippet eller vacnieret.. Det gør man bare ikke her på landet..
    Men mange tak for hjælpen prøver ige nogle af de ting som du skriver !

Ratster zoo: Nej har vi ikke hvordan gør man det ?

• #6   16. mar 2007 Christina

For at se om en kat er øremærket, skal du have den med over til dyrlægen.
    Dyrlægen har nemlig den scanner der bruges for at læse chipnummeret..

• #7   16. mar 2007 Annette: mener du ikke at jeg selv kan se om den er øremærket men skal til dyrelægen for at se om den er chippet ?
    Men hvem skal så betale for det ? tvivler på at de gør det grati !

• #8   16. mar 2007 havde i boede i sdr. jylland kunne den har kommet til mig

• #9   16. mar 2007 tanja R: ja det er ærgeligt.. Ville gerne tage den ind og sørge for den, men har desvær ikke penge til det !

Ratster zoo: Nej kan du have ret i, men dyrelæger tager penge for de mest mærkelige ting !

• #10   16. mar 2007 Jo jeg mente selvfølgelig at dyrlægen havde en scanner der kan se CHIPnummeret GGGG

Jeg mener bestemt ikke at dyrlægen skal have noget for at chekke om katten har en chip. Men du kan jo prøve at ringe rundt for at høre ad ;-)))

• #11   16. mar 2007 hehe mente nok.. jeg vil da lige prøve på¨mandag..

• #12   16. mar 2007 hvis i har lyst til at kører den til sdr.jylland skal jeg nok tage den

• Helle M
    Helle M Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #13   2. jul 2012 Tanja R - er du stadig interesseret i en kat...? - smiley
    Jeg har en kat der går meget rundt om mit hus - jeg har en kat i forvejen, men kan ikke have to.
    Jeg har hørt snak fra nogle naboer om at de vil slå den ihjel - det synes jeg er rigtig synd og kan næsten ikke bære den tanke.

Er der ingen steder i Sønderjylland hvor man kan aflevere hjemløse katte?

Kommentér på:
Hjemløs kat hjælp !

Annonce