444 visninger
|
Oprettet:
strinter kastrarede katte?? {{forumTopicSubject}}
Heei..
Min kat Mikkel er kastrede, men har set at han strimter.
Trode jeg ikke de gjorde efter kastration, er det normalt???
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Hvor lang tid er det siden din kat blev kastreret???
Nogle katte (mener det er ca. 10%) fortsætter nemlig med at strinte efter kastration, hvis de først er begyndt at strinte inden.
Men derudover kan enkelte hankastrater godt finde på at strinte en lille smule, hvis de kan dufte lækre hunkatte i nærheden. ;-))))
okt 2006
Følger: 6 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 33
Hvis de bliver kasteret for sent kan de godt blive ved. Vi har haft en der ikke stoppede.
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 4 Svar: 320
Heldigvis lugter det ikke (for mennesker), nu de er kastreret *SS*.
Ingen af dem strintede, før de blev kastreret og der gik ca. 2 år efter, at de var blevet udekatte, før jeg observerede det. Der flyttede simpelthen en ny fertil hankat til området, der ville have noget af deres territorium og så blev Bailey stresset. Den er nu blevet kastreret (går jeg - måske lidt naivt - ud fra) og territoriet er blevet delt i lidt mindre bidder.
maj 2004
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 6 Emner: 89 Svar: 491
Min ene kat jeg havde for nogle år siden strintede også selvom han var kastrat....
Har også oplevet ikke kastrater der overhovedet ikke strintede....
dec 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 48
Det er ved at være længe siden 5-6 år
(Han bliver 7 i maj)
Har ikke set ham strinte før, så jeg syntes det var lidt sært!!
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
feb 2006
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 5 Svar: 24
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 4 Svar: 320
Da jeg havde store problemer indendørs var det primært vinduer og døre (der også er af glas), låger og lignende. Udenfor er det hegn og hække i nærheden, der bliver markeret.
dec 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 48
Det lyder jo til at være normalt så det må jeg vel bare leve med, heldigvis har han ikke gjort det inde (endnu)..!
strinter kastrarede katte??