{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  strinter kastrarede katte??
  • #1   16. mar 2007 Hej Anne

Hvor lang tid er det siden din kat blev kastreret???
    Nogle katte (mener det er ca. 10%) fortsætter nemlig med at strinte efter kastration, hvis de først er begyndt at strinte inden.

Men derudover kan enkelte hankastrater godt finde på at strinte en lille smule, hvis de kan dufte lækre hunkatte i nærheden. ;-))))

• #2   16. mar 2007 Hvor lang tid er det siden?

Hvis de bliver kasteret for sent kan de godt blive ved. Vi har haft en der ikke stoppede.

• #3   16. mar 2007 De kan sagtens finde på at tage det op længe efter, at de er blevet kastreret. Jeg har to hankastrater, der fik "kappet kuglerne" for mere end 5 år siden nu - først på sommeren sidste år begyndte især den ene at strinte inden for (den anden er en typisk medløber og syntes da også, han ville være med). De gør det begge stadig udenfor og det er bestemt ikke et lille sprøjt.

Heldigvis lugter det ikke (for mennesker), nu de er kastreret *SS*.

Ingen af dem strintede, før de blev kastreret og der gik ca. 2 år efter, at de var blevet udekatte, før jeg observerede det. Der flyttede simpelthen en ny fertil hankat til området, der ville have noget af deres territorium og så blev Bailey stresset. Den er nu blevet kastreret (går jeg - måske lidt naivt - ud fra) og territoriet er blevet delt i lidt mindre bidder.

• #4   16. mar 2007 mine forældres gamle afdøde han kat strintede i sine 15 år selvom han var kastrat....

Min ene kat jeg havde for nogle år siden strintede også selvom han var kastrat....

Har også oplevet ikke kastrater der overhovedet ikke strintede....

• #5   16. mar 2007 Annette
    Det er ved at være længe siden 5-6 år
    (Han bliver 7 i maj)
    Har ikke set ham strinte før, så jeg syntes det var lidt sært!!

• #6   17. mar 2007 Jeg har set rigtig mange kastrerede hankatte strinte.

• #7   17. mar 2007 Der er en lille del hankatte, der stadig strinter efter de er kastreret, men jeg tror det mest er dem der strintede før de blev kastreret. mine 2 hankatte strintede aldrig før deres " løg " røg, og de gør det ikke nu, så jeg tror desværre du er uheldig..

• #8   17. mar 2007 Asilia: Det vil sige, at de stiller sig op med bagdelen mod en lodret flade, løfter halen og lader en større eller mindre stråle sprøjte direkte ud mod den flade, der skal markeres.

Da jeg havde store problemer indendørs var det primært vinduer og døre (der også er af glas), låger og lignende. Udenfor er det hegn og hække i nærheden, der bliver markeret.

• #9   20. mar 2007 Tak for de mange gode svar i har givet..!!
    Det lyder jo til at være normalt så det må jeg vel bare leve med, heldigvis har han ikke gjort det inde (endnu)..!

Kommentér på:
strinter kastrarede katte??

Annonce