{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.842 visninger | Oprettet:

Milo's operation {{forumTopicSubject}}

Hej KG

Jeg har brug for at få det her ud. Som nogen af jer ved skulle Milo ind til en operation idag med det sår han har haft i et stykke tid på hase spidsen på hans bagben.

Jeg fik ham derud i morges, hvor han stresset lidt over det, og han var ret utryg ved det, selvom jeg prøvede at gøre turen som god som muligt for ham.

De ringer så, som de skal til og igang med ham, de har opdaget han har en knude af en art under tungen. De siger det muligvist er en svulst på hans bagben, som fordi han har slikket på såret, er kommet under hans tunge også. De har taget nogen vævesprøver af det for at se hvad det er for noget sådan helt. De kan fjerne alt under tungen, men på benet kan de ikke fjerne alt, da der er knogle i vejen. Vi ber dem om at fjerne det de kan af det, og prisen bliver så lidt dyrere men det betyder intet.

Der vil være en chance for det kommer tilbage på benet, og gør det det, er der snak om amputation af benet, eller aflivning. Vi vælger aflivning hvis det er, selvom det er utrolig hårdt. Men vi giver ham en chance nu her, og vi krydser alt hvad vi kan for at det så ikke kommer tilbage.

De har så lige ringet igen til os, såret på hans ben er blevet 12 cm, med masser af sting og det bløder en smule endnu, så de beholder ham derude til imorgen, ellers ville det nok ligne et blodbad her hjemme. Min kæreste henter ham så imorgen, da han er hjemme hele dagen. Når han så skal have stingene ud, skal han muligvis have noget beroligende da han har slået ud efter dem idag, og de har ikke helt kunne komme til ham, desværre. han er helt sikkert godt stresset, så jeg glæder mig til at få ham hjem imorgen.

Kryds finger for os, at alt går som det skal, og at såret ikke kommer tilbage.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Milo's operation
Kommentér på:
Milo's operation

Annonce