{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

Kida og juletræet {{forumTopicSubject}}

vi fik købt juletræ i mandags, og det flyttede ind i vores løbegård. her er tørt og der er ikke nogen hankat som kan strinte på det. så det plejer vi at gøre

men vi plejer ikke at have en Kida....

så hun kan åbenbart godt lide juletræer for hun spænder rundt i det. også selvom at det ligger ned.

så nu gruer jeg for på fredag hvor træet kommer ind i stuen.
pynter det først lørdag. Men har fundet ud af at hvis jeg sætter det ind dagen før jeg pynter det, så er det ikke så sjovt mere når jeg så endelig får det pyntet.
men hvordan det kommer til at gå i år, tjaaa det ved jeg godt nok ikke smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kida og juletræet
  • #1   20. dec 2017 hun får sådan nogle sorte øjne.... hun ser s.. helt vild ud smiley

  • #2   20. dec 2017 Når mine får sorte øjne er det fordi de tænker of forsøger at forstå. Sådan opfatter jeg det i hvert fald

  • #3   20. dec 2017 Jeg forudser, at du snart har julepynt over det hele og et væltet træ. smiley

  • *Berit*
    *Berit* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2016

    Følger: 5 Følgere: 475 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 508
    #4   20. dec 2017 ja jeg har så valgt et kunstigt træ i år,pga mine killinger,har haft det i stuen næsten hele måneden,men har ikke pyntet det endnu,for killingerne bruger det som et klatretræ smiley og kravler op og ned i det, men nu flytter de fleste her de næste dage,så skal det pyntes smiley
    men kun plastic kugler tør jeg komme på. smiley


  • #5   20. dec 2017 næsten alt mit pynt er kattevenligt. og hvis det ikke var så var det dødt flere gange smiley
    næsten hver eneste år har træet været lagt ned. endten fordi jeg ikke har kunne sætte juletræsfoden ordenlig på, eller også fordi kattene har været en tur oppe i træet.
    så det har kostet en del pynt
    så har lært det smiley

    sidste år var der dog ingen som syntes at det var noget ved. tror selv at det er fordi de får træet ud i løbegården så snart jeg får det hjem. så oftes har de det i en uges tid.



  • #6   20. dec 2017 Vi havde træ for første gang sidste år (mens vi har haft katte) og overraskende nok var de temmeligt ligeglade. De stjal noget julepynt, men vi havde kun katte venligt på træet, så det gjorde ikke noget. Igen i år er der kun katte venlig pynt på, tør ikke tage chancen

  • #7   20. dec 2017 Jeg er heldig, Røde interessere sig ikke meget for træet, snuser lidt til de nederste ting,,, men Mitti den lille skid, han plukker alt pynt på de nederste grene hver nat, og hver morgen finder jeg så meget jeg kan og hænger det op igen smiley der er kun stof ting for neden, for træ ting falder så hårdt, og det larmer når han leger med dem smiley
    Jeg regner med min jul bliver med min datter og barnebarn, men vi venter på den mindste som skal komme inden længe, så måske bliver det som for 7 år siden, da Emma blev født, hvor min datter var på sygehuset hele julen, vi havde håbet hun var kommet den lille, men det er jo ikke os som bestemmer, så måske kommer Emma og jeg til at side alene smiley medmindre jordemor og lægens joke med at de har vagt den 24 om aftenen, bliver opfyldt,,, Gud hvor er det besværligt med jule børn og planlægning smiley ja i det hele taget kunne en fast dato høre det lettere at få børn smiley


  • #8   20. dec 2017 børn og dyrebørn kommer altid på deres fødselsdag. Om vi har lyst eller ej.

    jeg skulle endelig først have været født sidst i januar, men blev født d 7/12. Jeg ville åbenbart bare være med til jul. Så jeg snød dem alle sammen


    nogen gange har jeg fundet kugler under sofaen når vi nåede påske. mine er også gode til at tage pynt af, og så skal det lige gemmes. Men i de sidste par år har de faktisk ikke været så slemme. de har måske taget et par stykker eller 3. Men er bange for at det ændre sig i år med Kida. Hun er jo barn, og der skal bare ske noget hele tiden. Stjæler alt hvad hun mener er hendes. Hvilket er alt hvad hun kan få fat på
    så det bliver spændende. træet kommer nok ned og ligger.
    fordelen er heldigvis vejer hun ikke så meget - kun 3 kg.


  • #9   21. dec 2017 Jeg har for et par år siden købt et kunstigt juletræ, men jeg kunne ikke lave andet end at finde pynt i hele huset, så vi droppede juletræet. Det må komme igen, når vi engang ikke har så mange pilpoter.

  • #10   21. dec 2017 hi hi smiley
    hvad vi dog ikke gør for de små rovdyr smiley


  • #11   22. dec 2017 nu har juletræet været inde i stuen i små 2 timer. Og det står stadig op, og har ikke været væltet endnu
    Kida er da interessert i det men nu gider hun det så ikke mere. Hun er gået på 1.sal for at lege med Kalle i mine forældres seng. hun har forsøgt at stå på nogle af de øverste grene. men så opgav hun.

    i morgen skal det så pyntes smiley så ser vi om der sker lidt mere smiley


  • #12   22. dec 2017 opdatering:
    den sidste times tid har dullen faret rundt oppe i juletræet. Heldigvis har jeg købt en mega god stabil juletræsfod hvor træet har svært ved at vælte. og så vejer Kida jo ikke engang 3 kg endnu.
    Så juletræet står oprejst - endnu

    de andre katte er totalt ligeglade


  • #13   23. dec 2017 Hahaha håber at det fortsat holder balancen

  • *Berit*
    *Berit* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2016

    Følger: 5 Følgere: 475 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 508
    #14   23. dec 2017 så fik jeg pyntet juletræ,men efter 30 min. er meget af pynten trukket nedad,og noget er havnet på gulvet,især flagene er et hit,der bider de sig fast i snoren og trækker dem af smiley der bliver nok ikke meget tilbage til juleaften. smiley

    profilbillede
  • #15   23. dec 2017 så er der pynt på. det er gået nogenlunde. jeg var kun lige begyndt før hun sad oppe i toppen af juletræet.
    og så er det ellers gået med at sige "fy Kida" for hun tager pynten af grenene. Kalle og Krumme har da også været med til at "hjælpe"

    men den sidste 1½ time har hun heldigvis sovet. så nu er jeg er færdig med at pynte

    det skal siges at når jeg pynter juletræ, så koger jeg risengrøden og steger flæskestegen. så der går nemt en eftermiddag med at holde øje med maden og pynte juletræ. Og så har jeg så også lige hestene som skal ind.
    men nu er jeg helt færdig. kan bare slappe af resten af dagen. det står på nem mad i dag - nemlig blodpølse


  • #16   23. dec 2017 Hahaha ja, det er ikke nødvendigvis nemt med katte i huset smiley
    Pynten kravler også lidt nedad herhjemme, der er dig heldigvis ingen der klatrer i træet.
    Vi har samme top stjerne kan jeg se smiley


  • #17   23. dec 2017 sikke fint juletræ du har Berit


    her er mit


    profilbillede
  • *Berit*
    *Berit* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2016

    Følger: 5 Følgere: 475 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 508
    #18   23. dec 2017 Tak,dit er sørme også flot,jeg ikke metal guirlanderne i år,mine killinger bider i alt smiley

  • #19   23. dec 2017 takker smiley
    jeg ved nu hellere ikke lige hvordan det kommer til at gå. Kida er jo i alt. Men hun har sovet siden før jeg puttede det på. men har sat en masse på for neden. så håber jeg på at hun tager dette først. ellers må jeg jo bare tage det af igen. værre er det jo ikke.


  • #20   25. dec 2017 jeg har en krog i loftet som jeg så binder en snor i træet og op i krogen og det står fint smiley men min 8-9 kg kat har opgivet at kravle i det for 3 år siden da han nåede en vægt på 5 kg kunne han ikke længere kravle så nemt i det. og ja han stjæler stadig pyntet men det er kun 3 bestemte en bamse og 2 nisser han altid vil have fat i men ja når han har taget det 3-10 gange og jeg tager det tilbage og putter det på grenen igen og finder noget han må lege med så som en ny mus så glemmer han hurtigt træet smiley og pyntet for fred smiley

Kommentér på:
Kida og juletræet

Annonce