{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.141 visninger | Oprettet:

Når katten slikker hænder {{forumTopicSubject}}

Da jeg fik Mitzi for 4 år siden, slikkede hun sjældent på mine hænder. Hun var kælen og ville gerne sidde på skødet. Så fik hun konstateret gigt, og siden hun kom til kiropraktor første gang, har jeg fået slikket hænder hver dag. Hun er så begyndt at gå all in på det sidste. Dvs. hun slikker længe på det samne sted og gerne et sted jeg har en rift. Hun kan godt finde på et ligge den ene pote ovenpå hånden og evt. kommer sømmene lidt frem, hvis jeg prøver at tage hånden til mig. Nogle bud på hvorfor? Billedet er fra i dag, hvor hun har slikket mig på siden af hånden


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når katten slikker hænder
  • #1   21. dec 2017 Uh det lyser måske som noget trang/tilfredsstillelse. Hvor mange måneder/år har hun gjord det?

    Jeg ville forslå (jeg har ingen erfaring på det punkt) at ringe til dyrlægen og spørge om der kan være en årsag/andre har prøvet det samme.


  • #2   21. dec 2017 har selv flere som gør det. både en på 13 år som er flasket op hos os- så her kan man måske bedre forstå det.
    men jeg har også en 2 års som elsker at vaske mit hår. Ikke mine forældres. kun mit. og det er så længe at jeg næsten har ko-slik-hår smiley
    så har jeg en ældre dame også på 13 år. Men hun vasker kun min mor. alt imens hun små-napper hende i hånden.

    min tanke er at de vasker en pga at de syntes det er hyggeligt. de vasker jo også hinanden hvis man har et sæt gode venner.

    hvorfor din gør det nu efter at have været gået til behandling.... tjaa jeg tror at det er fordi det gør godt at komme til kiropratoren og hun forbinder det med dig. du er en god ven. Hun har sikkert haft ondt i lang tid før, og nu har hun det bedre.


  • #3   21. dec 2017 Hun har så ikke været til kiropraktor længe, men slikke hænder det vil hun

  • #4   22. dec 2017 Mine slikker også hænder, og mere med tiden, men min hud på hænderne kan ikke holde til det, og slet ikke sår!
    Jeg lader dem slikke på håndfladerne, der er huden stærkere og holder til det.
    Det kan både være dig som person de går efter, men jeg ved, at kattene ( både hendes og mine) er vældig interesseret i min datter, og det er helt sikkert fordi hun er gravid, at interessen er blevet ekstra stor.
    Har du ændret noget i dit liv, medicin eller mad, er du mere stresset eller rolig end tidligere, så ændre du duft, og de kan give en anden interesse.


  • #5   22. dec 2017 Tak for svar. Det eneste jeg kan komme i tanker om, er at det startede efter besøg hos kiropraktoren, og der har vi ikke været længe. Tror også jeg skal til at vende hænderne om, for sådan er ru kattetunge er ikke godt, når man i forvejen døjer med tørre hænder smiley

  • Bente N
    Bente N Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 36
    #6   26. dec 2017 Det er ikke altid pga. Hengivenhed, at dyr slikker på hænderne.
    Et tjek af foderet mht mineraler kunne være en ide'??


Kommentér på:
Når katten slikker hænder

Annonce