{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når den ene er rask.....
  • #1   21. dec 2017 Øv, god bedring med ham. Her har vi i perioder også klippekort til dyrlægen

  • #2   21. dec 2017 Aflyste Freddie kiropraktor i går fordi jeg selv er småsyg. Næsten pinligt smiley

  • #4   22. dec 2017 Han ville være praktisk at have i huset ??. Nå, men mon der ikke er fred julen over? Men godt han kom afsted. God jul også til dig:)

  • #5   22. dec 2017 det kender jeg FOR GODT... og det er bare p... træls.

    der kan gå flere mdr hvor jeg ikke skal til dyrlæge. Og så lige pludselig så mener en stak af kattene at vi skal til dyrlæge. for nogle mdr siden have jeg to aflivninger på 4 uger, Har lige haft to katte med løse hjørnetænder (samme tand). bare indenfor 3 uger. nu har jeg så en med en byld....

    har også overvejet om man ikke burde blive gift med en dyrlæge smiley


  • #6   22. dec 2017 Tja.. inden for den sidste måned har der været 1 aflivning og 2 influenzaramte. Det kan være at erhverv skal indgå i kriterierne fremover. smiley

  • #7   28. dec 2017 I går var vi afsted igen! Samme problematik. Han fik taget røntgen men intet at se. Nu er der gået et døgn og gæt hvem der har kvalme? Hvis det bliver ved og han tåber sig, så hedder det stor blod profil der skal sendes ind. Så er der mistanke om begyndende nyresygdom! Godt at de er forsikret. Andre forslag til kvalme??

  • #9   31. dec 2017 1 skridt frem og 2 tilbage...... I dag har han kastet op 7 gange og hans dårlige øje løber igen i vand! Trods det spiser han lidt... bare at det kan vente til den 2. Han skal vist udredes..
    På trods af det, så ønskes I alle et godt nytår smiley


  • #10   2. jan 2018 Så krydses fingre og tæer. På torsdag skal han have taget blodprøver. Dyrlægen var også ved at snakke kikkertundersøgelse men nu starter vi lige et sted.

  • #11   2. jan 2018 Krydser fingre for ham. smiley

  • #12   3. jan 2018 Det har vi vist også brug for. I det seneste døgn har han kastet op 8 gange

  • #13   3. jan 2018 smiley smiley smiley Stakkels kat.

  • #14   4. jan 2018 Jeg er lige blevet ringet op af dyrlægen. Han har taget et røntgenbillede af lunger og hjerte og derefter en kikkertundersøgelse. Det tegner ikke godt. Hans muskulatur i spiserøret er slapt og det tyder på at han fejlsynker. Altså neurologisk betinget. En del blodprøver er sendt ind og jeg får svar i næste uge. Jeg håbet så meget at de viser noget andet. Nu skal han have meget små mængder mad mange gange dagligt. Han havde givet ham 2 ml. Med kontrastvæske og ikke engang alt var passeret. ??. Jeg har selv opfostret ham.. Det "snot" der kom ud af næsen er tilbageløb.??

  • #16   5. jan 2018 Han er fortsat under udredning. Han skal have 5 ml. Hver halve time. Han må kun få flydende kost og han vil gerne spise selv. Men herren vil jo helst have tørfoder Det er helt no go. Det vigtigste er at maden bliver nede. Jeg er sygemeldt frem til mandag så jeg kan godt klare det indtil jeg hører fra dyrlægen - men det er hård kost. Jeg har prøvet granuleret tørkost i vand, men så var det ikke sjovt længere. Det der undrer dyrlægen er at han ikke taber sig - men det synes jeg nu at han er ved. Det er ikke en medfødt lidelse. Jeg tror faktisk at jeg mister ham men jeg maler forhåbentligt fanden på væggen.

  • #18   6. jan 2018 Sheba Finesse hurra! Efter ufrivilligt at have sultet ham har vi finder dette herlige foder som han kan lide og som han har holdt i sig :). Nu skal jeg så finde ud af at mætte ham...

  • #19   6. jan 2018 Det er nu sengetid og nogenlunde afslappet har jeg fået 2,5 æske i ham. I stedet for ae under hagen har jeg aktiveret ham så han fik det rystet ned. Ved I hvor meget man kan længes efter en lort?? Han har fået lidt større mængder mad med lidt længere intervaller og 7 9 13 har han ikke kastet op siden natten til i går. Jeg ville så gerne gerne give ham en enkelt stykke tørkost men tør Ikke. Han leger og springer op i luften, jeg håber at alle disse bevægelser kan ryste maden ned. Jeg håber også at bevægelsen kan sætte gang i maven. Jeg ville stå på hovedet for ham men ved Ikke om jeg kan. Værst er faktisk at ingen forstår.

  • #21   7. jan 2018 Ja. Jeg hastede afsted til en nærliggende dyreklinik hvor de havde Hills men nej det gad han heller ikke. I nat er der blevet afleveret Det jeg ventede på. Han holder stadigvæk maden i sig og får større mængder med længere intervaller. I morgen er det hverdag igen og den Skal helst fungere.
    Han har fået et stykke tørkost som godbid så det er spændende om maden stadig bliver nede. Han har været mere vaks idag og det giver et spinkelt håb.


  • #23   8. jan 2018 Må konstatere at Lucas er et stædig æsel! Nu har jeg konsekvent blender deres sædvanlige foder, så nu er der fri tyveri - hvilket han allerede har gjort. Ellers får han ikke mad nok! Jeg holder vejret for han har stadig ikke kastet op smiley

  • #24   9. jan 2018 Så har jeg snakket med dyrlægen. Lucas overlever smiley smiley Når det er sagt, så skal han vejes ugentlig og observeres ved opkast. Vi skal kort sagt have en dagligdag til at fungere. Han kan nu spise en halv æske af gangen opblødt i vand det er stort:). Vi bevæger os op ad stigen og jeg ER så glad:):)

  • #26   13. feb 2018 Update:
    Det har været en sand kamp herhjemme, men den har båret frugt. I aner ikke hvor tæt på jeg var ved at bede dyrlægen om at afslutte det, men Lucas vil leve smiley
    Jeg har kæmpet for at finde foder og jeg er endt på killingefoder - sterilized. Det er så småt så han ikke får tilbageløb. Det får han i små mængder mange gange dagligt og når jeg ikke er hjemme og ligeledes om natten er der fri vådkost. Her har jeg også fundet et okay foder smiley
    Han er blevet mere kvik end han har været længe! Leger som en killing og er mere opmærksom. Før alt dette var han som regel at finde sovende på en stol, men hvem tilskriver det alvorlig sygdom?
    Jeg synes bare, at I skulle have afslutningen på et mareridt der nær havde kostet ham livet - lille fighter smiley
    I sidste uge mødte jeg dyrlægen som fik en update. Han kunne slet ikke forstå at han ikke kastede op!! Faktisk tror jeg bare at han ventede på at jeg blev "moden". Da jeg fortalte ham om min opfundne diæt smilede han bredt smiley Det var tydeligt at det ikke var den udgang han havde forventet.


Kommentér på:
Når den ene er rask.....

Annonce