{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
773 visninger | Oprettet:

kat tilsalg på qxl {{forumTopicSubject}}

Ih altså.. der er en smuk hankat på 5 mdr tilsalg på qxl.

Det værste er at han er ikke neutraliseret og render frit ude.

Jeg ved godt han kun er 5 mdr., men hvis han ikke er kønsmoden, så bliver han det altså snart.

Jeg skrev til ham/hende der sælger, at der kan komme menge uønsket killinger ud af dette, og at han kan blive syg ved at pare til højre og venstre.

Jeg fortalte om alle de uønsket killinger vi har hjulpet vidre og redet fra aflivning.

Han/hun slettede mit indlæg på profilen og skrev bare held og lykke retur til mig..

øv hvor frækt..

Jeg synes det er synd for de killinger der evt. kommer ud af det, og synd for dem der evt. køber en kat med aids og han så smitter deres katte også.. Så lige der var et indlæg om det...

øv..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kat tilsalg på qxl
  • #1   1. apr 2007 sanne du må heller ikke kontakté brugeren på den måde det står der inde... der gælder lidt de samme regler der som her inde.

• #2   1. apr 2007 ved det... men alligevel... synes det er forfærdeligt..

• #3   1. apr 2007 Ja der er osse 2 Killinger: Maine-coon/huskat
    Der står de er semilanghårede, men de er ganske almindelige.....

• #4   1. apr 2007 ja helt bestemt... synes slet ikke man burde købe og sælge katte via den vej... både min salem og bailey var til salg der inde men jeg har købt dem begge via dyrenettet og det viser os at folk så slet ikke overholder de auktioner...

• #5   1. apr 2007 det der er mest forfærdeligt er at den render ude..

• #6   1. apr 2007 sanne: ja det er ikke så fedt men vi kan hurtigt blive enige om at der er ualmindeligt minde af dem der ude...

• #7   1. apr 2007 det skulle ganske enkelt forbydes

• #8   1. apr 2007 Ja, levende dyr burde ikke kunne sælges på den måde. Synes det er rædsomt

• #9   1. apr 2007 Der er (vistnok stadig) en underskriftindsamling i gang, hvor man kan protestere mod salg af dyr på auktioner. (må man mon linke til den her på KG?)

• #10   1. apr 2007 Vi kan godt blive enige om at det er en usmagelig måde at sælge sine dyr på , men det er ikke kun der den er gal, kig på den blå avis under bud og chat det er nøjagtig det samme, og der sidder endda avlere af racekatte ,og om det er på dba,eller på qxl så må det komme ud på et det er måden

• #11   1. apr 2007 qxl er da heller ikke det rette sted at sælge sin kat. jeg vil give dig ret den burde ikke bare rende frit rundt. for inden længe laver den ulykker. og der er alt for mange katte som der ikke har et hjem. jeg kendet det kun alt for godt selv, sidste sommer måtte jeg drage den bitre erfaring og aflive min højt elskede hankat. han havde fået katteaids fra en anden hjemløs kat.

• #12   2. apr 2007 Christina - Nej det synes jeg på ingen måde er forkert.. Jeg synes heller ikke at det er decideret forkert at sælge sine katte på qxl.. At nogle så bliver solgt til højstbydende, uden at se om køberen er "rigtig", synes jeg til gengæld er forkert..

Der er jo mange mennesker på på dba og qxl, så derfor synes jeg det er helt iorden.. Man bliver jo set mere på den måde.. men igen, jeg synes altså at det der med at byde på en kat er forkert..

• #13   2. apr 2007 Personligt synes jeg det er noget forban*** svineri at sælge dyr på auktion.

Har aldrig købt eller sogt dyr på auktion og kommer heller aldrig til det - såre simpelthen.

Jeg kan slet ikke forstå den tankegang, at dyr bare skal sælges for højestbydende. Jeg kan bare ikke.
    Hvordan kan de undersøge om det er den/de rette personer, der er ved at købe ens dejlige små pus??

Det er bare en af de ting jeg i den grad tager stor afstand fra...

• #14   2. apr 2007 sogt = solgt

• #15   2. apr 2007 Anette , jeg tror ikke man kan selv ved personlig kontakt være sikker på at ens dyr lander det rigtige sted,men jeg syntes aktion over dyr er smagløst ligemeget hvor det foregår , og selv om personer har afviser det foreår på DBA , så har jeg altså selv set det mere end en gang..det hedder der bare bud og chat men en avler vil nok kalde det et pris nedslag , det er fint nok man annoncerer sine dyr til salg,hvordan skal man ellers kunne sælge dem, men dertil og ikke længere,resten må foregå privat,mellem køber og sælger

Kommentér på:
kat tilsalg på qxl

Annonce