{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.367 visninger | Oprettet:

Opbevaring af kattegrus. {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Jeg ville høre jer, hvordan i opbevare kattegrus i hjemmet? Kælderen? I bagagen i bilen?
Betyder det noget overhovedet?

Et andet spørgsmål.

Hvilken kattegrus klumper bedst?

Jeg bruger noget der hedder Extreme classic uden perfume. Det holder lugten nede og støver ikke. Men det er ikke super til klumperne. De smuldre lige så snart jeg tager det op.

Lad mig høre fra jer.

Vh dj.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opbevaring af kattegrus.
  • #1   17. jan 2018 Her bruger vi ever clean. Har før brugt det samme som dig, men det her er bare bedre.
    Hos os står det i vores bryggers.


  • #2   17. jan 2018 jeg bruger golden grey master. det er rigtig godt til at klumpe.
    men ellers har jeg brugt ak og superklump kattegrus fra petworld. er lidt hys med grus, og når man så har en del katte, ja så vil jeg ikke have at det lugter. Og golden grey er rigtig godt. køber det hos zooplus.de

    bor i hus med 1 sal, og har bakker både i stueplan og på 1 sal. I stueplan bruger jeg vores vaskerum, hvor de ligger i en papkasse
    på 1 sal ligger de på vores kontor/syrum, også i en papkasse
    papkassen er kun fordi at de ikke skal ligge i hele rummet

    det vigtigste når man har klumpende grus, er at det er et tørt sted de ligger. for grusset vil gerne sluge fugt.


  • #4   18. jan 2018 Det kan opbevares mange steder. Bare der ikke kommer vand i. Mit står i et skur uden isolering. Der er ingen problemer. Jeg bruger clasy Cat. Det klummer helt vildt godt. Jeg giver 98 kr for 15kg

  • #5   18. jan 2018 Vi har vores kattegrus stående i et skab i huset. Vi bruger kun AK eller Van Cat, da vores ikke bryder sig om Extreme Classic. Så tisser de hellere på gulvet.

  • #6   18. jan 2018 Mit står ude på gangen på 1. sal, det er eneste opbevaringsmulighed jeg har smiley
    Bruger Tigerino Canada klumpende kattesand smiley


  • #7   22. jan 2018 Jeg har mit grus i en"tønde" på badeværelset, dejligt nemt, når nu der står 2 af bakkerne.

Kommentér på:
Opbevaring af kattegrus.

Annonce