Opbevaring af kattegrus {{forumTopicSubject}}
Hvordan opbevare I jeres kattegrus? Jeg har altid haft det i den emballage, som det var i.
Har altid brugt Intersand Classic Extreme Kattegrus. Det kommer i en pose. Plejer at bøje posen sammen, når den er åben.
Nu har jeg gået over til Ever Clean kattegrus. Det kommer i en pap emballage. Den kan ikke lukkes helt tæt, som I kan se på billedet.
Jeg har dog aldrig haft problemer med at det er klumpet sammen i emballagen på grund af fugt. Mit kattegrus står i et skab. Så det udsættes heller ikke for lys.
Der står at kattegrus kan absorberer vandet i fugten og klumpe i emballagen. Jeg tænker bare, at hvis det skulle ske, så skulle man da have et helt ekstremt fugtigt hjem. Gruset ligger jo også frit i kattebakken, og de eneste klumper er fra min kats urin.
Så jeg tænker, at der vil da ikke kunne ske noget, selvom emballagen ikke holder helt tæt, når den står i mit skab og ikke bliver udsat for meget fugt?
Hvad tænker I?
maj 2006
Følger: 24 Følgere: 278 Katte: 17 Emner: 23 Svar: 383
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 819 Katte: 17 Annoncer: 1 Emner: 119 Svar: 7.446
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 746 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.029
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 392 Katte: 4 Emner: 195 Svar: 7.312
Hverken EverClean, eller Tigerino i poser har været et problem.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
Den åbne pose, står lige ved siden af kattebakken, jeg er ikke vild med, at slæbe de tunge poser,,, men det er rart at få de mange poser på en gang, og selv med fragt, så spare jeg i forhold til, at købe i nærmeste dyreforretning + jeg skal ikke slæbe den hele vejen
mar 2020
Følger: 2 Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 5
Opbevaring af kattegrus