{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.615 visninger | Oprettet:

Hvordan holder jeg mine katte i egen have?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Mig, og min kæreste mistede tilbage i august vores kat, som blev kørt ned. Vi bor ude på landet, så havde aldrig haft i tankerne at det kunne ske.

Vi har efterfølgende anskaffet os 2 nye katte, en almindelig huskat, og en sphynx.

De har endnu ikke været ude, da jeg ikke har besluttet hvorvidt de skal have fri adgang til udelivet, eller om haven skal indhegnes. Det eneste jeg ved med sikkerhed, er at jeg vil have mulighed for at have vores terassedør åben i sommermånederne, og at jeg ikke vil have terassen overdækket som et katte voiliere.

Jeg er ekstremt bange for at lukke dem ud, og ved at jeg kommer til at gå og være bekymret hele tiden hvis jeg gør dette, og de ikke kommer hjem hver dag. Har derfor gået med tanken om at hegne haven ind, og har søgt nettet tyndt efterhånden. Det virker umiddelbart som et kæmpe projekt at holde en kat inde i haven, hvis du ikke har et voileriere som er overdækket. Kan se at de fleste som indhegner haven sikrer det ved at lade hegnet skråne indad øverst oppe, og ofte sikrer det yderligere med strøm. Jeg kan dog også se at mange skriver at deres katte trods skråning på hegn, og strøm har været sluppet ud.

Er der nogen herinde som har indhegnet haven, som kan komme med nogle erfaringer? Evt. nogen som kender til hjemmesider hvor der kan købes materiale specielt egnet til katte indhengning?

Jeg har kigget på katteindhengning.dk, og synes flere af løsningerne derinde virker uholdbare.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan holder jeg mine katte i egen have??
Kommentér på:
Hvordan holder jeg mine katte i egen have??

Annonce