{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

God nyhed {{forumTopicSubject}}

Efter et helt år med maveproblemer hos begge mine katte, så har jeg endelig fundet frem til at min dreng Akio ikke kan tåle fjerkræ, lam/ged og fisk.
Min pige, Luna, er kommet sig rigtig godt ovenpå hendes Giardia og har det rigtig godt nu. Hun springer nemmere rundt og er blevet min mest loyale følgesvend.

Jeg kører nu med fri adgang til tørfoder (Happy Cat Sensitive Rensdyr)
Og ca. 200g MAC’s Oksekød vådfoder (100g til hver) om dagen.
Er begyndt på at give Luna Glycoflex godbidder, til hendes hofter og så får Akio tyggestænger af kaninbryst til rigtig at tygge i (det elsker han). I næste måned vil jeg prøve at blande lidt MAC’s Mono-protein Kanin tørfoder sammen med det de har. Der er højere fedtprocent i og det tror jeg kunne være godt smiley

De er begge to så forskellige som nat og dag, men vi hygger os rigtig meget sammen. De sover begge to på min seng klods op ad mig om natten og jeg kunne ikke forestille mig livet uden.

Jeg er selv flytter på bosted, ca. 60-70 kvm 2-værelses bolig som jeg har for mig selv smiley det er for autister og de har også et kollegie og andre boligforner. Jeg glæder mig rigtig meget til at kunne arbejde med mine problemer og problemstillinger.

Jeg håber i alle sammen får en god weekend og hvis i har forslag til andet vådfoder eller tørfoder ville jeg blive rigtig glad smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God nyhed
Kommentér på:
God nyhed

Annonce