{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
817 visninger | Oprettet:

Bedste foder {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Så er det endelig forår smiley
Mine to missere er super dejlige og defor vil jeg gerne give dem det bedste foder overhovedet!!!!
Jeg giver dem allerede royal canin, men der er jo tusind forskellige slags af det smiley så jeg har tænkt på hvad der er det bedste? Jeg vil gerne have mine katte bliver store og flotte så har i nogen råd? Eller hvad bruger i, som i har god erfaring med? Jeg har en alm huskat og en maine coon.

Godt forår smiley

Tine Maria


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste foder
  • #1   11. apr 2007 det er nok en smags sag.. men royal canin så er du godt dækket ind, så fortsaæt du bare med det.

    knus


  • #2   11. apr 2007 Jeg bruger Royal canin maine coon 31.
    Fik at vide ved dyrehandlen at det var godt når jeg havde Afrodithe som godt nok er norsk skovkat. Pillerne der er der i er en del store en normalt, og det er derfor de anbefaler det til store race katte altså katte med store tænder, som blandandet er Maine coon og Norsk skovkat, det er også godt for pelsen..
    Du kan også sagtens bruge det til din huskat, min mille spiser det i hverfald med glæde og fik også at vide i dyrehandlen at hun sagtens kunne spise det..


  • #3   11. apr 2007 Altså min store tykke Simba får det til kræsne katte, for han er lidt sær med det mad og det er det eneste han gider og spise.
    men skal til at prøve med noget slankemad, da han er blevet for stor nu.

    camilla,simba og mille.


  • #4   11. apr 2007 jeg bruger rc light 38 og det er bare noget begge misser er vilde med

  • #5   11. apr 2007 hej jeg bruger det til killinger for at de ikke skal blive for tynde , det er slanke katte jeg har , øøøøøøøøø måske ikke gismo men han er jo ikke et år endu knus

Kommentér på:
Bedste foder

Annonce