{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bedste foder til indendørs katte?
  • #1   16. sep 2009 lort er lort og det er ikke meningen det skal dufte godt..... hi hi

    hvilket foder bruger du.....


  • #2   16. sep 2009 bruger bio plan.... men havde hørt lidt om det fra royal canin indoor....
    Ved bare ikke om det er godt....
    For nogen gange stinker det virkelig...


  • #3   16. sep 2009 altså mine to killinger for mad fra royal canin og synes ikke deres lort lugter overhovedet...

  • #4   16. sep 2009 mine stinker efter de har fået mco foder

  • #5   19. sep 2009 Som Lonni skriver så lugter afføring - men det kan løses med det "rigtige" foder og det "rigtige" grus. Gruset har også rigtig meget at sige.

    Vi bruger 1st Choice og Pronature til vores indekatte. 6 kg for 280 kr. Og så bruger vi Extreme Classic eller Vita Kraft i grus.

    Hvad bruger du af grus?


  • #6   19. sep 2009 Jeg gav mine to store Hills Indoor, men skiftede til Royal Canin - det tog de godt nok på af!! Selvom de er rimeligt aktive for indekatte at være. Og det hjælper godt med at fordøje hårboller! Der var kun sjældent opkast, mens de fik Hills Indoor!

    Jeg ville helt sikkert give dem Hills Indoor igen, hvis ikke de var nødt til at få Hills c/d pga. Perle Pufs urinvejsproblemer.

    Jeg synes heller ikke, at deres afføring lugtede mere end normalt med det foder. Men som de andre også siger - afføring lugter jo, det må man jo tage med. Bare man fjerner det med det samme, det er blevet "afleveret" i bakken, behøver det ikke at lugte hele hytten til ;o)


  • #7   19. sep 2009 jeg vil sige, at efter min Liva blev drægtig og gik over på HIll´s Kitten, er hendes lort kommet til at stinke helt afskyeligt! Det har aldrig lugtet så grimt før....man kan lugte på hele vores 100 kvm. når hun har lavet bæ! Så det der med at lorten ikke lugter når katten får kvalitetsfoder er vist en skrøne... Tilgengæld har hun fået den lækreste bløde skinnende pels smiley

  • #8   19. sep 2009 Sonja: hun virker til at have det rigtig godt på det foder. Hun skal ikke spise så meget af det, skider kun en gang om dagen osv. Jeg har købt 10kg af det til hende og killingerne, så det blivre ikke lige nu vi skifter smiley

  • #9   28. sep 2009 Alle snakker om helt vildt dyrt foder. jeg køber noget i brugsen der hedder OPTIMAL og på tilbud koster det 3 poser for 50 kr. Oh min kat er sund og rask og elsker dette foder. Men hvor gammel skal en kat være når man skal skifte fra killing til voksen foder. min kat er pt 4-5 månder og får stadig killingefoder

  • #10   28. sep 2009 karina n.. normalt så skla katte være omkring 12 måneder før man går fra killing til voksen..

  • #11   28. sep 2009 okay så er det et godt stykke tid endnu. tak for hjælpen

Kommentér på:
bedste foder til indendørs katte?

Annonce