{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
471 visninger | Oprettet:

Blødende mis :( {{forumTopicSubject}}

Hej,

Avs, så skulle det vist gå udover Sofus.

Han kom ind i går og der lå blod på tæppe osv.
Han har et grimt bide mærke omkring sin præstekrave (halsen).

Det bløder ikke længere nu - og han gad os ikke. I dag er det noget bedre.

Dog er jeg lidt usikker, skal jeg have ham til dyrelæge? Eller skal jeg bare se bort fra det?

Han plejer jo ellers være herre over vores terroritorium smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blødende mis :(
  • #1   15. apr 2007 synes du skal tage til dyrelæge med ham..
    for da vi lige havde fået mille der kom hun hjem med et grimt sår så hvis vi ikke havde tage hende til dyrelæge så var hun død..

• #2   15. apr 2007 Det er aldrig nogen tosset ide at tage din kat med til dyrlægen.

Min venindes veninde (he he langt ude) bad mig en dag om at kigge på hendes kat. den ville ikke kæles ved og hun mente at den havde været oppe at slås med en anden kat.

Jeg bad hende tage katten til dyrlægen, hvor katten blev opereret akut.
    Det viste sig at den var blevet bidt af en anden kat et par dage tidligere og i såret var der dannet betændelse.
    De måtte operere 9 cm. ind for at fjerne den byld lign. betændelse der var under huden på katten, så jeg vil sige hellere sikker end satse.

Om ikke andet kan du få en god vejledning i hvordan du holder såret rent ;-)))))))

• #3   15. apr 2007 Når dyr bliver bidt eller revet, så skal de altid have pencilin, så undgår du at han får bylder.. De får bylder fordi der går infektion i såret.. Selv om du renser det, så når der næsten altid at gå indfektion i det mens det heler, og så er infektionen lukket inde.. Hvis de ikke får pencilin, og får bylder af såret, så kan det blive så slemt så det skal opereres væk..

Derfor, ingen grund til at spare, får ham afsted til dyrlægen, så de kan rense det igennem, hvis det ikke allerede ser fint ud, og få noget pencilin.. For din kats skyld og din pengepungs skyld..

• #4   15. apr 2007 vi plejer at holde såret rent med kamilie te... det hjælper...

• #5   15. apr 2007 Hmm - han spinder ellers vældig meget nu og er utrolig kæle.

Har lige kigget på såret sammen med min far.
    Det ser ud til at katten som har bidt ham, har bidt med hjørnetanden.

Synes ikke det er et sår som sådan. Det virker mere tyk/hævet.

Tror jeg skal tvinge min far; til at komme afsted med ham. Det duer ikke vente og se tiden an.

• #6   15. apr 2007 hej min ven det syntes jeg er en god ide men katte kommer sig nu hurtigt hvis det ikke er bedre skal i afsted for det kan være starten på en byld , jeg tror nu også din far går med til det knus

• #7   15. apr 2007 Mikkel du skal se at komme afsted med ham med det samme ellers kan det blive til en meget grim byld og så skal de i mange tilfælde skære den op for at få den renset. Få det hellere tjekket nu og få noget pencillin til ham.

Kommentér på:
Blødende mis :(

Annonce