{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.070 visninger | Oprettet:

kattemishandling.. {{forumTopicSubject}}

Nøj hvor blev jeg overrasket og sur i dag... For et halvt år siden kom vi af med vores hun kat på en gård hvor vi troede hun fik det godt..
I dag søndag da jeg kom´hjem far hesten sad vores lille mie udenfor vores dør og pev. Hun er blevet smidt af og så er de bare kørt uden at efterlade en besked. Mie er bare blevet grim, hun har mistet et stykke af sit øre og har sår på halen..

Hvorfor er folk så onde.. De kan da i det mindste passe godt på den og så sige til hvis de ikke vil have noget med den at gøre..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kattemishandling..
  • #1   15. apr 2007 Stakkels kat... Og stakkels jer.... Håber hun bliver en fin lille mis igen smiley

  • #2   15. apr 2007 Nej jeg synes det vil være underligt hvis den ville løbe hjem til os først nu.. hun fik nyt hjem i sep sidste år.. hvorfor så først nu..


  • #3   15. apr 2007 jeg ved det ikk, det er kun 15 minutters kørsel fra hvor jeg bor hun kom hen...

  • #4   15. apr 2007 Du kan jo ringe til ejerne og høre ad.

    I såfald, det er dem der har smidt Mie af hos jer. Så meld dem.

    Synes det er noget pis at høre, at hun ikke har det godt!
    Hader dyremishandlere!


  • #5   15. apr 2007 Problemet er bare jeg fik ikke deres adresse eller navn den gang.. Hun blev nemlig stald kat og håbede på hun fik det godt..

    Havde jeg deres nr eller noget så havde jeg også snakket med dem...


  • #6   15. apr 2007 hun er ik øremærket så du måske kunne finde en adresse på kattregister.dk ?

  • #7   15. apr 2007 nej hun er ikk øre mærket desværre.. hun gik jo kun som staldkat...

  • #8   15. apr 2007 Staldkatte burde også øremærkes, vaccineres og passes på!

  • #9   15. apr 2007 Jeg ville også prøve om jeg kunne finde adr eller tlt nr. på den i gav hende til, så du kunne finde ud af om det er dem, som har smidt hende af hjemme ved jer igen eller om hun selv er løbet tilbage. For man kan jo sige, at hvis hun selv er løbet tilbage, sidder der jo nogle mennesker og savner hende...??

    Jeg forstår slet ikke, at du har kunne sælge din kat til nogen uden at få deres adr eller tlf nr... Jeg ville vælge at få hende chippet eller øre tatoveret nu inden, du finder et nyt hjem til hende eller aflevere hende tilbage, for hvis hun så en anden gang løber hjemmefra eller hvad der er sket, så kan dem som finder hende, jo få hende godt hjem igen...

    Håber at du finder ud af det bedste for hende eller beholder hende selv... Så hun igen kan blive en rigtig fin kat...


  • #10   17. apr 2007 Jeg er meget enig med Britta - og når nu du ikke aner, hvem du egtl. overlod din kat til, kan du ikke vide - ej heller finde ud af - hvordan tingene i virkeligheden hænger sammen.

    Du valgte at overlade din kat til fremmede uden at kende deres identitet. Hun skulle jo "kun" være staldkat og behøvede heller ikke mærkning. Det kan, i lige så høj grad være konsekvensen af din egen handling, du nu ser resultatet af smiley

    Et par gode råd: kend altid identiteten på dem, du overlader en kat til, sørg for at katten er mærket inden den forlader dig - det kan blive kattens livsforsikring og lav en skriftlig aftale, som forpligter den ny ejer til at kontakte dig, hvis katten skal skifte hjem. Jeg har netop selv købt en kat tilbage på den baggrund smiley


Kommentér på:
kattemishandling..

Annonce